Geen commentaar
Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie
- Wedstrijd van: douwe schoemaker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-03-2020
Datum einde: 11-04-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Defenitely the best so far! Like this style does not look cheap anymore. However YS the name is not easily read anymore by people who see the brand for the first time
Defenitely the best so far! Like this style does not look cheap anymore. However YS the name is not easily read anymore by people who see the brand for the first time

Geen commentaar
Sorry I think it now looks more like a lab tube. We also started with the Y as a glass but we do not think that is a good idea...

Geen commentaar
Thanks for the input but too much cocktail instead of high end wine. Nice logo for a new cocktail brand though!