Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie

Datum start: 29-03-2020

Datum einde: 11-04-2020

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
mtzgr

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het moet een strak en uniek design worden. Wijn is een traditioneel product en dat moet enigszins terug te zien zijn. Verder is het belangrijk dat het niet zoals de andere flessen wijn zijn. Het moet vernieuwend, trendy en elegant zijn, want het is een nieuw product. Het product is gekoeld en heeft de naam YS. Hier moet een naam en logo voor komen dat met name op een fles wijn past. Met YS bedoelen we gekoeld of in het engels gechilled dus denk aan 14 graden. Niet IJSkoud of een ijsberg dat is de verkeerde associatie. Pinot Nero is Pinot Noir in Italie en de doelgroep is vooral young proffesionals. Denk hierbij aan mensen vanaf een jaar of 25 die net wat meer geld gaan verdienen en bereid zijn wat meer voor een fles wijn te betalen. Het product moet redelijk high end zijn maar nog wel betaalbaar. Vergelijk de doelgroep met Suit Supply. Eigenlijk staat alleen de naam YS vast wat kort en krachtig is en dit moet ook nadrukkelijk naar voren komen in de fles, logo en design. Belangrijk dus dat YS is af te lezen. Er kan een onderzin bij zoals chilled out of chilled for perfection of in die trent. Verder mag het er niet goedkoop uit zien en moet je het voor je zien dat deze gekoelde rode wijn op grote bruiloften feesten en partijen gedronken zal worden.

Breng je ontwerp met de volgende aspecten op een fles!
- YS
- 2018
- Pinot Nero
- De wijn komt uit Italie maar mag een Zuid afrikaans gevoel hebben (Denk hierbij aan kaappstad de stranden en strandtenten daar).
- Alcohol percentage
- Als je een zwart goud variant doet doe ook een andere variant met andere kleuren
- High end eruit zien

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Huib_ Huib_
logo_huisstijl-huib-74870-IwVSMkhk

Huib_Huib_

Oke de allerlaatste haha,
Succes met de wedstrijd ;)

douwe schoemakerdouwe schoemaker

Haha stuk beter al! Dankjewel

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-huib-74870-BWgmiE3k

Huib_Huib_

Hey,
Ik hoop dat dit misschien iets meer de richting is waarin dat jullie zoeken? anders houd het hier helaas voor mij op... Succes

douwe schoemakerdouwe schoemaker

Helaas nog niet echt anders nee! Zonde maar bedankt voor de input!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-huib-74870-o2bK8t9M

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-huib-74870-dXC2SyZM

Huib_Huib_

Hey, Zou je iets meer een indicatie kunnen geven over waar je naar opzoek bent en misschien relevante voorbeelden tonen wat je goede ontwerpen vind van bestaande wijn flessen. Ik heb nu een opzetje gemaakt waar ik aan zat te denken de ys ondersteunt met grafische beelden van bv druiven.

douwe schoemakerdouwe schoemaker

Het moet vernieuwend zijn maar nog wel de uitstraling hebben van het traditionele product wijnen. Er mag iets meer out of the box gedacht worden want nu lijkt het toch nog te veel op de standaard flessen. Verder is de kleurencombinatie zwart wit niet warm of iets dat we bij YS voor ons zien.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-huib-74870-UenfVMoK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-huib-74870-U2TwhUQK

Huib_Huib_

Hoi,
De YS is duidelijk in het logo verwerkt. Het zorgt voor een sterk visueel beeld. Door de simpliciteit is het een hip en modern logo. Hoop dat u het mooi vind. hoor graag feedback.

douwe schoemakerdouwe schoemaker

Helaas nog te simpel en helaas niet de kleurencombinatie die ik zoek. Verder nog niet echt een uniek label

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.