Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn logo voor de webshop.
Zakelijk en speels is gecombineerd in het logo.
Hierbij heb ik voor 2 kleuren gekozen.
Het spreekwolkje geeft aan dat de iets oudere 'kidz' ook via internet mee kunnen kijken en dus beslissen.
In het spreekwolkje staat NL voor .nl
Mocht u een aanpassing hebben, hoor ik het graag. Dan maak ik graag een nieuw voorstel.
Met vriendelijke groet,
Debbie
Everyday Kidz.nl
- Wedstrijd van: Marxo
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 02-05-2013
Datum einde: 30-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Debbie,
Ergens komt mij deze stijl erg bekend voor en het doet mij denken aan een bestaand logo in dat kader gezien is dit niet het juiste logo voor ons.
Overigens moet we er bij zeggen dat je gedachte gang ons wel aanspreekt.