Hallo Vincent,
Excuus voor de trage reactie!
Ik heb het briefpapier aangepast. Ik snap de reden, een ontwerper is niet altijd blij met dat soort beperkingen ;). In dit geval kan het logo zowel rechts als links, dus vind ik het zo zeker ook nog strak!
Ik hoor graag wat je er van vind.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
eXXenergy: ontwerp de huisstijl voor dit nieuwe bedrijf
- Wedstrijd van: vincentbrouwer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2014
Datum einde: 12-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Vincent,
Bijgaand de aangepaste versie van de identiteit van voorstel 2.
Ik hoor graag wat je hiervan vind. Ik kan eventueel nog een uitvoering in een andere voorkeurskleur maken.
Ik hoor het graag!
Jorina - Mooiniet
Beste Jorina,
Dank voor je werk, ik zie dat er tijd en energie in zit! Ten aanzien van het briefpapier zou ik zelf kiezen voor de omgekeerde kant. Nu staat naam en adres links en rechtsonder de gekleurde hoek, ik zou dat precies andersom doen, dus naam en NAW gegevens rechts en de gekleurde hoek links, maar zou ook rechts kunnen blijven. De reden daarvoor is pragmatisch: veel bedrijven doen alles nog in ordners en dan is het handiger dat NAW gegevens rechts staan (dat is gemakkelijker bij het bladeren).
Heb ik niet zelf bedacht maar is bedacht door de ontwerper bij een ander bedrijf van mij (en ik ben het ermee eens :-) )

Hallo Vincent,
Dank voor je snelle en positieve reactie. Ik heb twee aangepaset voorstellen gemaakt, met een strakker lettertype. De eerste is heel modern, de tweede is nog iets schuin, om het effect van snelheid weer te geven.
Graag hoor ik wat u vind, dan kan ik de huisstijl aanpassen.
Alvast dank!
Jorina - Mooiniet
Beste Jorina,
De tweede spreekt meer aan. Het sierlijke van de moderne letters afgezet tegen de dikte van het eerste ontwerp, maakt dat mijn voorkeur naar de tweede (ietwat schuin geplaatste) gaat.

Hallo Vincent,
Hierbij mijn voorstel voor logo en huisstijl voor exxenergy.
Ik heb gekozen voor een naambeeld, waarin de 'xx-en' afwijken van het font en een herkenbaar element vormen. Er is dus geen apart beeldmerk naast de naam. De stijl van de X-en, de moderne gradient die beweging geeft aan de letter. Deze stijl is doorgetrokken in de huisstijl, om een eenduidige en herkenbare identiteit te vormen.
Graag hoor ik wat je er van vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Beste Jorina,
Jouw eerste ontwerp spreekt mij direct aan. De compleetheid maakt wat mij betreft dat je aan kop ligt in deze competitie. Persoonlijk mag het lettertype strakker. Ik ben benieuwd.
Hartelijke groet,
Vincent