Geen commentaar
eXXenergy: ontwerp de huisstijl voor dit nieuwe bedrijf
- Wedstrijd van: vincentbrouwer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2014
Datum einde: 12-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Vincent,
Bedankt voor mijn nominatie op de "long-list". Ik heb de huisstijl iets verder uitgewerkt met visitekaartjes, het briefpapier en Dave Duurzaam met zijn eerste woordjes. ;)
Ik denk dat het een fris, helder en energiek geheel is geworden.
Mocht je nog dingen uit willen proberen hoor ik het natuurlijk graag.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Vincent,
Ik heb geprobeerd zowel het aspect elektriciteit als het aspect mensen proberen te vangen. Het tweede heb ik vertaalt naar een personage dat vaker en op verschillende manieren terug kan komen in de communicatie. Ik zie je reactie graag tegemoet.
Mvg, Kelvin
Beste Kelvin,
Dank voor je idee. Afgaande op de andere inzendingen, zeker gewaagd en anders. Ik ga er gemakshalve van uit dat de personage ook los te gebruiken is, bijvoorbeeld op de website. Binnen het drukwerk is het misschien iets minder, maar ik zie wel duidelijk linken met sociale media. We nemen het mee.
Beste Vincent,
Dat klopt inderdaad. Het personage kan terugkomen in zowel online communicatie (website / social media) als offline communicatie (leaflets). Hij kan fungeren als een adviseur die klanten en prospects van tips voorziet die de diensten van eXXenergy promoten. Hierbij kan hij uiteraard verschillende posities aannemen, handelingen uitvoeren en outfits krijgen. Het logo (los van het personage) is duidelijk, helder en 'simpel' gehouden. Dit om de drempel die bedrijven wellicht kunnen ervaren voor het maatschappelijk verantwoord ondernemen (gevoelsmatig) te verlagen.
Mvg, Kelvin
Hi Kelvin,
Mijn collega's en ik zijn begonnen met een "long-list" en daar sta je op. Zou je mij een plezier willen doen en de naam eXXenergy in een strakker lettertype kunnen maken? Grip op energie is goed, moderne en strak, eXXenergy is wat ons betreft net niet modern genoeg.
Succes.
En zou je een voorstel voor visitekaartje en briefpapier kunnen maken.