Nog een andere variant met de letters in het huisje,
Met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
BrightID grafische vormgeving
Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau!
- Wedstrijd van: bastinterieur
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 24-05-2011
Datum einde: 14-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij mijn ontwerp. Ik heb naast de vaste elementen (een huisje aan een lintje en boomschors) ook gedacht aan een hartje. Het is een hartje zoals je die soms in de boom gekerfd ziet. Het staat voor hart voor de opdrachtgever en creativiteit. De letters hebben organische rondingen. De ster in de A staat voor nieuw, verfrissend en uitblinken. Het huisje heeft ook iets van een nestkastje. Bast zorgt voor een gevoel van thuis dat tot de verbeelding spreekt, een warm nest als het ware.
Dit zijn mijn ideeen hierbij. Ik hoop dat ze je aanspreken!
Met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch
BrightID grafische vormgeving