Hallo Jeanine,
Het is inderdaad olijfgroen en alles is in hetzelfde lettertype. Ik heb nog wat andere varianten gemaakt.
Groetjes,
Nikki van Mook
Groetjes,
J
Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau!
- Wedstrijd van: bastinterieur
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 24-05-2011
Datum einde: 14-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Het groen valt helemaal verkeerd uit.
Dag Nikki,
Ik neem aan dat je meer olijfgroen hebt gebruikt?
Als je de naam \'Bast\' nu eens zonder hoofdletter gebruikt, de stoel naar links verplaatst en ook het woord \'interieur\' met een houtstructuur toepast? Dan wordt het misschien meer een geheel. Ik neem aan dat het lettertype van \'bast\' en \'interieur\' hetzelfde zijn?
Dank je wel!
Groetjes,
Jeanine van der HEnst

Simpel en strak.
De letters zijn gevuld met een houtstructuur. Dat geeft het een natuurlijk effect.
Ik heb niet gekozen voor een huis als beeldmerk. Dit omdat dit heel standaard is.
Ik sta open voor commentaar.
Groetjes,
Nikki van Mook