Eyecatchend logo en huisstijl gevraagd voor nieuw verkoopstylingbureau!

Datum start: 24-05-2011

Datum einde: 14-06-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
geertvanholland

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Nodig:

Een logo dat eruit springt en onthouden wordt. Daarnaast huisstijl voor briefpapier en visitekaartje.

Straks misschien:

Bij tevredenheid over de uitgeschreven ontwerpwedstrijd ook misschien webpagedesign.

Bedrijfsomschrijving


bast interieur is een verkoop- en interieurstylingbureau. Andere diensten zijn woningfotografie en meubelverhuur bij lege te koop staande woningen. bast interieur is nog niet gestart en is druk bezig een identiteit te ontwikkelen. Vandaar ook de ontwerpwedstrijd voor logo en huisstijl.

uitleg 'bast': bij het weghalen van de bast (schors) van een boom, komt de mooie nieuwe stam tevoorschijn. Bij verkoopstyling is dit net zo: haal de bestaande (overbodige en persoonlijke) items in een huis weg en gebruik deze nieuwe basis om de laatste benodigde elementen toe te voegen voor een stijlvol huis dat aantrekkelijk is voor een breed publiek!

Doelgroep


De doelgroep van bast interieur bestaat uit mensen die hun huis willen verkopen en mensen die hun (nieuwe) huis willen restylen of inrichten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleur:

grijs, mosgroen, wit, diverse bruintinten (?)

Look and feel:

creatief, maar geen tierlantijn. moet strakke uitstraling hebben

Must haves:

huisje aan lint, bast en lettertype (al gebruik gemaakt van Quadranta, maar mag ook veranderd worden), zie bijlagen

Ideeen:

de bedrijfsnaam mag ook in het huisje verwerkt worden. Laat je fantasie de vrije loop!

Designer: maria maria
logo_huisstijl-maria-fggJL7RI

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.