Geachte,
in navolging van het logo, de huisstijl.
met vriendelijke groet,
Björn van Vulpen.
Filosofische duizendpoot die de wereld wijzer wil maken
- Wedstrijd van: bartvbeek
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-01-2014
Datum einde: 04-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Bart,
Bedankt voor je feedback op het vorige ontwerp. Dat heeft mij niet weerhouden om een aanpassing te doen, naar aanleiding van jouw verhaal.
De aanpassing is redelijk simpel, maar veranderd het complete logo en zijn betekenis.
Het logo symboliseerd twee personen die aan het filosoferen zijn en samensmelten in gedachten om een vrijheid in gedachten te creëeren waar de vlinder weer symbool voor staat.
In afwachting van uw reactie,
Björn.

Geachte,
Graag wil ik u mijn werk presenteren.
Het logo is bedoeld om mensen aan het denken te zetten, letterlijk!
In één oogomslag herken je De Denker en geeft gelijk een gevoel van diepzinnigheid. Het inspireerd mensen om na te denken.
In afwachting van uw reactie,
Björn.
Op zich vind ik de uitvoering van dit logo best aantrekklijk. Maar ik zie filosofie meer als een dialogische activiteit en de denker is als symbool dus niet zo geschikt voor mijn onderneming.