Filosofische duizendpoot die de wereld wijzer wil maken
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: bartvbeek
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 14-01-2014 12:18
- Datum einde : 04-02-2014 12:12
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 67
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Visie: Een wereld creëren waarin mensen een wijzer leven kunnen leiden.
Missie: Als docent en gesprekspartner filosofische theorie en praktijk op humoristische en innovatieve wijze met elkaar te verbinden en er zo voor te zorgen dat klanten met meer vaardigheid kunnen denken over fundamentele vragen.
De activiteiten van deze onderneming zullen zeer divers zijn, van het geven van lessen, tot het voeren van individuele gesprekken en het maken van filosofische wandelingen. Uitgangspunt is hierbij telkens dat methoden vanuit de filosofie kunnen dienen als gereedschap voor het denken dat leidt tot meer wijsheid.
Doelgroep:
Voornamelijk zelfbewuste hogeropgeleiden vanaf 35 jaar die bezig zijn met zingeving of persoonlijke culturele vorming.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
BvV
-
-
Toelichting van de designer BvV:
Geachte,
in navolging van het logo, de huisstijl.
met vriendelijke groet,
Björn van Vulpen. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer BvV:
Beste Bart,
Bedankt voor je feedback op het vorige ontwerp. Dat heeft mij niet weerhouden om een aanpassing te doen, naar aanleiding van jouw verhaal.
De aanpassing is redelijk simpel, maar veranderd het complete logo en zijn betekenis.
Het logo symboliseerd twee personen die aan het filosoferen zijn en samensmelten in gedachten om een vrijheid in gedachten te creëeren waar de vlinder weer symbool voor staat.
In afwachting van uw reactie,
Björn. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer BvV:
Geachte,
Graag wil ik u mijn werk presenteren.
Het logo is bedoeld om mensen aan het denken te zetten, letterlijk!
In één oogomslag herken je De Denker en geeft gelijk een gevoel van diepzinnigheid. Het inspireerd mensen om na te denken.
In afwachting van uw reactie,
Björn. -
bartvbeek zegt :
Op zich vind ik de uitvoering van dit logo best aantrekklijk. Maar ik zie filosofie meer als een dialogische activiteit en de denker is als symbool dus niet zo geschikt voor mijn onderneming.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-