ZEKER HYPOTHEKEN - kwaliteit niet echt optimaal, komt omdat ik geen pdf kan uploaden
LOGO:
Het logo is een symbool in combinatie met tekst. Ik heb voor een strakke font gekozen omdat jullie een modern bureau zijn met een modern interieur.
Het huisje heeft een paraplu boven het dakje en dat symboliseert jullie zekerheid die jullie bieden aan de klant. Jullie houden het hand (paraplu) boven het hoofd en laat ze niet nat regenen. Een goed en zelfverzekerd advies, dat is wat de klant kan verwachten.
KLEUR:
Ik heb voor 2 hoofdkleuren gekozen, zwart en groen en als bij"kleur" wit. Het zwarte voor het moderne strakke gevoel en het groen voor de frisheid en openheid die jullie graag willen uitstralen.
CORRESPONDENTIE PAKKET:
De envelop heb ik rustig gehouden met een lichtgroene watermerk van het huisje met de paraplu en rechts boven het logo laten terug komen met de gegevens. Niet teveel poespas want de klant moet het goed kunnen lezen.
Daar in tegen heb ik wel uitgepakt met het visitekaartje. Als voorkant het huisje weer terug laten komen zodat mensen dat snel herkennen. Wel een apart abstract effect gemaakt met jullie hoofdkleuren en de witte papierkleur. Ik heb voor een verticaal visitekaartje gekozen omdat het al zo vaak voor komt een horizontaal kaartje. Voorkant lekker knallend en vooral t groen naar voren laten komen zodat de klant jullie kaartje het snelst eruit pikt tussen de stapel die hij/zij al heeft.
-----
Ik hoor graag feedback van mijn ontwerp
Financieel dienstverlener 2.0
- Wedstrijd van: ShavaGP
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2014
Datum einde: 01-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

