fotografe/entertainer wil zich laten verrassen!

Datum start: 25-01-2012

Datum einde: 25-02-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Budget Media

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik heb in eerste instantie een logo en huisstijl nodig. visitekaartjes, briefpapier. \nAls die helemaal bij mij passen wil ik ook een nieuwe website en autobelettering. ik vind het dus belangrijk dat je die ook kunt ontwerpen.

Bedrijfsomschrijving


Ik ben een creatieve fotografe. Gestudeerd aan de kunstacademie. Ik heb momenteel een website die oke is. Maar ik wil een huisstijl en website waar je mijn persoonlijkheid in terugziet. Ik ben natuurlijk mijn eigen \'Merk\'. Naast mijn werk als fotografe ben ik ook zangeres/actrice, dit mag in het logo niet de boventoon voeren. Maar het mag speels en vrouwelijk en misschien een beetje gek zijn, tewijl ik ook van strak houd. Een hele uitdaging dus. Ik staar me een beetje blind op wat ik nu heb dus laat me graag verrassen!

Doelgroep


bedrijven, reclamebureau\'s en ook particulieren die graag goede foto\'s hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik heb nu zwart en bordeaurood ( www.fleurjanssen.nl )\nen wil frissere kleuren (frisser rood met misschien zwart). Of iets compleet anders waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.\nIk heb logo\'s bijgevoegd die ik interessant vind.\nHet bedrijf heet: studio fleur janssen

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-mark-mancini-SZW9fDUW

Budget Media Budget Media

En nog twee varianten... feedback is zeer welkom
Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mark-mancini-OFI624lU

Budget Media Budget Media

Misschien is dit een richting die je wel leuk vind?

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

Ik heb een klein elementje van je site meegenomen... en het simplel speels en toch strak gehouden.

Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.