FOUR SURE Marketingsupport: wie maakt het mooiste logo + huisstijl? Succes verzekerd!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Ursula
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 27-09-2012 12:36
- Datum einde : 11-10-2012 12:30
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
marketingsupport
Wie maakt voor mijn bedrijf in oprichting het logo + huisstijl dat ervoor zorgt dat mijn succes is verzekerd? De huisstijl gebruik in eerste instantie voor de website, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.
De bedrijfsnaam is FOUR SURE Marketingsupport.
Het woord Marketingsupport is duidelijk een ondertitel.
Het zou leuk zijn als de letters UR S in het woordmerk in een felle kleur zijn. Dat zijn namelijk de eerste 3 letters van mijn voornaam.
Ih hou van felle, sprankelende kleuren.
Het moet fris, vernieuwend en eigentijds zijn en een krachtig, positief gevoel geven.
Misschien zou naast het woordmerk nog een soort 'button' als beeldmerk kunnen worden gemaakt, met daarin een sprankelend symbool met de tekst: succes verzekerd!
Bedrijfsomschrijving:
Four Sure Marketingsupport verzorgt E-nieuwsbrieven voor het financiële intermediair. Met deze periodieke E-nieuwsbrieven krijgen klanten en prospects van het intermediair de gewenste merkbeleving en houden ze die warme merkbeleving. Klanten worden ontzorgd en geserviced en attent gemaakt op producten of diensten als cross- en up-sell instrument. Deze E-nieuwsbrieven ondersteunen de zorgplicht van het intermediair en bovendien werken deze periodieke nieuwsbrieven als stille verleider waardoor het intermediair zijn bedrijfsresultaat vergroot.
Doelgroep:
Het financieel intermediair. Dat willen zeggen assurantietussenpersonen, hypotheek-, pensioen- en vermogensadviseurs. Kantoorgrootte 1-5 medewerkers.
Deze markt staat erg onder druk, i.v.m. afschaffing van de doorlopende provisie per januari 2013. Daarnaast heeft de branche een forse imagoschade opgelopen, doordat er niet transparant werd gewerkt en door de woekerpolisaffaire. Intermediairs moeten een factuur voor hun dienstverlening aan de klant gaan sturen en worden dus niet meer rechtstreeks door de maatschappij vanuit de provisie betaalt. Dat betekent dat er druk op deze markt staat en dat er op een andere wijze geld moet worden verdiend. Klantcontact is belangrijk. Intermediairs zijn zelf niet onderlegd in Marketing. Dus daar is de dienstverlening van Four Sure Marketing Support op afgestemd.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Strak, Fris, Krachtig, Veelbelovend.
Knalroze, Oranje, Grijs, Frisgroen.
Designs die mij aanspreken:
BIENINNOVATION.NL
AGILEXS.COM
DAVIDMULDER.NL (behalve de kleuren, te somber)
LOUISETUIJT.NL -> de frisse bloem!
el-sheepo
-
-
Toelichting van de designer el-sheepo:
De huisstijl
-
Ursula zegt :
De wedstrijd is nog niet afgelopen, maar ik heb zojuist besloten dat jij de winnaar bent! Gefeliciteerd!
Zou je mij de bestanden kunnen aanleveren in hoge resolutie voor zowel online gebruik als voor drukwerk?
Groet,
Ursula -
el-sheepo zegt
Hoi Ursula! Wat leuk, bedankt! Kan jij ook de einddatum van de wedstrijd aan (laten) passen?
groeten,
Danny | El Sheepo -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Ursula zegt :
De tweede, die je ook hebt uitgewerkt in de huisstijl vind ik de beste. De achterkant van het visitekaartje mag dan roze zijn. Het grijze Marketingsupport is dan wel iets minder goed leesbaar...
Groet,
Ursula -
el-sheepo zegt
Oke, duidelijk. Ik had het grijze al vervangen door wit. Zie volgende overzicht van de huisstijl! Ik verwijder de vorige van de website voor de duidelijkheid.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Ursula zegt :
Ik vind deze erg leuk. Het is alleen jammeer dat het woord marketingsupport niet heel goed leesbaar is. met de ondertitel is het logo misschien toch te druk. Past niet goed bij het strakke concept.
Is er nog een optie denkbaar waarbij het woord marketinsupport subtiel en creatief wordt verwerkt en toch leesbaar is?
Groet,
Ursula -
el-sheepo zegt
Hoi Ursula, aangezien je dit logo leuk vindt zal ik zo meteen een upload doen waarbij het woord ´marketingsupport´ beter leesbaar is. Op zich vind ik niet dat ´marketingsupport´ als ondertitel TE druk is hoor. Als je bijvoorbeeld kijkt naar mijn voorstel voor de huisstijl: het woord ´marketingsupport´ ondersteunt (support) letterlijk de bedrijfsnaam Four Sure en de kleur komt terug in de horizontale lijn. Dat maakt het één geheel. Ik zet ze even naast elkaar!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer el-sheepo:
Een variant op de eerste inzending.
Marketingsupport als ondertitel in twee verschillende kleuren. -
Ursula zegt :
De bovenste met toevoeging van het woord Marketingsupport spreekt ook aan. De manier waarop je het 'onderschrift' bij Tiatri hebt verwerkt door het woord heen vind ik ook leuk. Kan in dit geval misschien rommelig zijn. Ik vond strak mooi met eventueel een speelse toevoeging.
Groet,
Ursula -
el-sheepo zegt
Aangezien het bovenste logo met toevoeging van Marketingsupport jou aanspreekt ga ik hier mee verder. Om jou toch een idee te geven van het effect van bijvoorbeeld Marketingsupport door het woord, zie volgende upload.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer el-sheepo:
Beste Ursula, hierbij mijn eerste inzending. Het is heel strak en bestaat puur uit tekst en kleuren.
-
Ursula zegt :
Heel strak! Ben benieuwd hoe dit er verwerkt in de huisstijl uit ziet.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-