FOUR SURE Marketingsupport: wie maakt het mooiste logo + huisstijl? Succes verzekerd!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Ursula
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 27-09-2012 12:36
- Datum einde : 11-10-2012 12:30
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
marketingsupport
Wie maakt voor mijn bedrijf in oprichting het logo + huisstijl dat ervoor zorgt dat mijn succes is verzekerd? De huisstijl gebruik in eerste instantie voor de website, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.
De bedrijfsnaam is FOUR SURE Marketingsupport.
Het woord Marketingsupport is duidelijk een ondertitel.
Het zou leuk zijn als de letters UR S in het woordmerk in een felle kleur zijn. Dat zijn namelijk de eerste 3 letters van mijn voornaam.
Ih hou van felle, sprankelende kleuren.
Het moet fris, vernieuwend en eigentijds zijn en een krachtig, positief gevoel geven.
Misschien zou naast het woordmerk nog een soort 'button' als beeldmerk kunnen worden gemaakt, met daarin een sprankelend symbool met de tekst: succes verzekerd!
Bedrijfsomschrijving:
Four Sure Marketingsupport verzorgt E-nieuwsbrieven voor het financiële intermediair. Met deze periodieke E-nieuwsbrieven krijgen klanten en prospects van het intermediair de gewenste merkbeleving en houden ze die warme merkbeleving. Klanten worden ontzorgd en geserviced en attent gemaakt op producten of diensten als cross- en up-sell instrument. Deze E-nieuwsbrieven ondersteunen de zorgplicht van het intermediair en bovendien werken deze periodieke nieuwsbrieven als stille verleider waardoor het intermediair zijn bedrijfsresultaat vergroot.
Doelgroep:
Het financieel intermediair. Dat willen zeggen assurantietussenpersonen, hypotheek-, pensioen- en vermogensadviseurs. Kantoorgrootte 1-5 medewerkers.
Deze markt staat erg onder druk, i.v.m. afschaffing van de doorlopende provisie per januari 2013. Daarnaast heeft de branche een forse imagoschade opgelopen, doordat er niet transparant werd gewerkt en door de woekerpolisaffaire. Intermediairs moeten een factuur voor hun dienstverlening aan de klant gaan sturen en worden dus niet meer rechtstreeks door de maatschappij vanuit de provisie betaalt. Dat betekent dat er druk op deze markt staat en dat er op een andere wijze geld moet worden verdiend. Klantcontact is belangrijk. Intermediairs zijn zelf niet onderlegd in Marketing. Dus daar is de dienstverlening van Four Sure Marketing Support op afgestemd.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Strak, Fris, Krachtig, Veelbelovend.
Knalroze, Oranje, Grijs, Frisgroen.
Designs die mij aanspreken:
BIENINNOVATION.NL
AGILEXS.COM
DAVIDMULDER.NL (behalve de kleuren, te somber)
LOUISETUIJT.NL -> de frisse bloem!
pixol
-
-
Toelichting van de designer pixol:
Beste,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo.
Ik hoor graag wat u er van denkt.
mvg
Frederik
www.pixol.be -
Ursula zegt :
Dag Frederik,
Het logo is kleurrijk. Maar voor mij iets te blauw. En het mag wat strakker!
Groet,
Ursula -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-