FOUR SURE Marketingsupport: wie maakt het mooiste logo + huisstijl? Succes verzekerd!

Datum start: 27-09-2012

Datum einde: 11-10-2012

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
Tophat

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


FOUR SURE
marketingsupport

Wie maakt voor mijn bedrijf in oprichting het logo + huisstijl dat ervoor zorgt dat mijn succes is verzekerd? De huisstijl gebruik in eerste instantie voor de website, briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.
De bedrijfsnaam is FOUR SURE Marketingsupport.
Het woord Marketingsupport is duidelijk een ondertitel.
Het zou leuk zijn als de letters UR S in het woordmerk in een felle kleur zijn. Dat zijn namelijk de eerste 3 letters van mijn voornaam.
Ih hou van felle, sprankelende kleuren.
Het moet fris, vernieuwend en eigentijds zijn en een krachtig, positief gevoel geven.
Misschien zou naast het woordmerk nog een soort 'button' als beeldmerk kunnen worden gemaakt, met daarin een sprankelend symbool met de tekst: succes verzekerd!

Bedrijfsomschrijving


Four Sure Marketingsupport verzorgt E-nieuwsbrieven voor het financiële intermediair. Met deze periodieke E-nieuwsbrieven krijgen klanten en prospects van het intermediair de gewenste merkbeleving en houden ze die warme merkbeleving. Klanten worden ontzorgd en geserviced en attent gemaakt op producten of diensten als cross- en up-sell instrument. Deze E-nieuwsbrieven ondersteunen de zorgplicht van het intermediair en bovendien werken deze periodieke nieuwsbrieven als stille verleider waardoor het intermediair zijn bedrijfsresultaat vergroot.

Doelgroep


Het financieel intermediair. Dat willen zeggen assurantietussenpersonen, hypotheek-, pensioen- en vermogensadviseurs. Kantoorgrootte 1-5 medewerkers.

Deze markt staat erg onder druk, i.v.m. afschaffing van de doorlopende provisie per januari 2013. Daarnaast heeft de branche een forse imagoschade opgelopen, doordat er niet transparant werd gewerkt en door de woekerpolisaffaire. Intermediairs moeten een factuur voor hun dienstverlening aan de klant gaan sturen en worden dus niet meer rechtstreeks door de maatschappij vanuit de provisie betaalt. Dat betekent dat er druk op deze markt staat en dat er op een andere wijze geld moet worden verdiend. Klantcontact is belangrijk. Intermediairs zijn zelf niet onderlegd in Marketing. Dus daar is de dienstverlening van Four Sure Marketing Support op afgestemd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Strak, Fris, Krachtig, Veelbelovend.
Knalroze, Oranje, Grijs, Frisgroen.
Designs die mij aanspreken:
BIENINNOVATION.NL
AGILEXS.COM
DAVIDMULDER.NL (behalve de kleuren, te somber)
LOUISETUIJT.NL -> de frisse bloem!

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-budget-media-UXM8iJ3w

Budget Media Budget Media

Wat vind u hiervan?

Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-j93EK288

Budget Media Budget Media

Misschien is dit een richting?

Mvg Mark

UrsulaUrsula

Hoi Mark,

Ja zeker strakker. Dat spreekt al meer aan.
Ik heb besloten om 'succes verzekerd' als pay off te gebruiken en niet in het logo te verwerken.

Groet,
Ursula

Budget Media Budget Media

Ok gaan we maken!

Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-MHHUYZiS

Budget Media Budget Media

Ons eerste voorstel voor uw logo mocht het een richting wezen kunnen we een huisstlijl gaan ontwerpen.

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

U k unt op het plaatje klikken voor de ware kleur en grote.

UrsulaUrsula

Beste Mark,

Dank voor dit voorstel. De gewenste kleuren zijn goed in het logo verwerkt. En leuk dat u twee kleuren gebruikt. Het ligt echter niet in de richting van wat ik zoek. De typografie vind ik te rond en het geheel vind ik nogal 'druk' overkomen.

Groet,
Ursula

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.