En een van de ontwerpen vertaald naar het visitekaartje. Om ook daar een goede indruk van te krijgen.
Fris, betrouwbaar en een tikje eigenwijs: logo & huisstijl voor huisartsenpraktijk Heerderhof
- Wedstrijd van: marjolijnprins
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-05-2013
Datum einde: 22-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En ook nog een voorbeeld met een symbolisch vormgegeven stethoscoop beredeneerd vanuit het hartsymbool.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Bedankt voor uw feedback. Ik ben blij dat dit ontwerp bij u in de smaak valt. Bijgaand een aantal alternatieven met een hartsymbool in het midden en verschillende lettertypes.

En nog een alternatief kleurvoorstel.
Bedankt voor uw nieuwe ontwerp. Dit spreekt ons meer aan, we vinden het visitekaartje met een uitsnede van het logo erg mooi. Wel zien we liever een andere invulling centraal in het logo dan de esculaap. We twijfelen zelf of dit een medisch herkenbaar symbool moet zijn (bv een simpele schematische weergave van een stethoscoop) of een neutraal symbool. Daarnaast vinden we het lettertype niet zo mooi.
Zou u wat variaties kunnen maken? Mvg

Bij deze nog het bijpassend voorstel voor een huisstijl in de vorm van een visitekaartje.

Op de eerste plaats: dank voor uw feedback. Ik ben weer aan de slag gegaan met een alternatief ontwerp. Ditmaal de 'H's verwerkt in een rond vormgegeven logo met in het midden de esculaap. Ik zal dit ook nog verder uitwerken tot een visitekaartje om een gevoel te krijgen voor de huisstijl.

Bij deze mijn ontwerp. Er zitten verschillende ideeen verwerkt in dit logo: de twee H letters gecombineerd met een knipoogje naar een kruisje. Het element 'samengaan', een menselijk aspect (zowel voor groot als voor klein) en het 'onder een dak'. Als dit ontwerp u bevalt, dan werk ik graag de huisstijl verder uit.
Mvg
Harald (@restless)
we vinden het idee leuk, maar het geheel wat druk worden.