Beste henk,
Dank voor je reactie.
Hierbij een tweede inzending, even wat losse 'plaatjes' om jouw reactie te horen. Ben ingegaan op jouw opmerking van verboden te parkeren ipv parkeren (ik neem aan dat je doelt op vooruitgang ipv stilstaan). Ook een gek idee kan zijn om van de kleuren blauw en rood af te stappen: omwisselen of mengen (paars) of gewoon iets heel anders (groen?). Het lettertype van de tag is helaas niet heel goed leesbaar voor de begrippen dus daar ben ik even vanaf gestapt... Als je iets wilt zien, andere kleur, lettertype, oid roep je maar, ik stuur je graag meer!
Groet Corien
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Corien,
Ik bedoel inderdaad vooruitgang ipv stilstand. Bij nader inzien is dit het ook niet, het is echt een verbodsbord dat weinig met mij te maken heeft. Goed, de tekens in de blauwe figuren passen wel weer. Als je nog inspiratie hebt, wellicht inderdaad andere kleuren of gewoon een eigen bord? Groeten, Henk.
Beste Corine,
Dit ontwerp is gekopieerd door een andere ontwerper. Dat is in strijd met onze huisregels. Indien je de ontwerper alsnog toestemming geeft om je idee te gebruiken zullen we zijn variant weer activeren. Die is op dit moment dus verwijderd en uitgesloten van deelname.
Gaarne in het vervolg hier melding van maken daar wij niet alle designs in de gaten kunnen houden.
Mvg, Team Brandsupply

Beste Henk,
Bij Marketing moet ik toch denken aan iemand die je de weg wijst, leid, vandaar de bewegwijzering. In allerlei vormen en uitingen inzetbaar.
De Graffiti staat voor het neerzetten van een merk, een "piece/tag"
Hoor graag of je hier meer van wilt zien...!
Vrolijke Groet,
Corine van Oeveren
nr 27 grafisch ontwerp
Hoi Corine,
Dit vind ik wel gaaf gevonden. Alleen bij "de weg wijzen" krijg ik het Jehova getuige gevoel dus dat past niet. De verkeersborden met de P en de tags erop spreken mij wel aan. De tags kunnen ook marketing|innovatie|klantcontact zijn of een andere kreet. Verder associeer ik deze P ook met parkeren, misschien moet het wel verboden te parkeren zijn?
Groeten, Henk