Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Datum start: 29-09-2009

Datum einde: 13-10-2009

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Het Offensief

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep


Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Designer: C0rine C0rine
logo_huisstijl-c0rine-fPZcKQAC

C0rineC0rine

Beste henk,

Dank voor je reactie.
Hierbij een tweede inzending, even wat losse 'plaatjes' om jouw reactie te horen. Ben ingegaan op jouw opmerking van verboden te parkeren ipv parkeren (ik neem aan dat je doelt op vooruitgang ipv stilstaan). Ook een gek idee kan zijn om van de kleuren blauw en rood af te stappen: omwisselen of mengen (paars) of gewoon iets heel anders (groen?). Het lettertype van de tag is helaas niet heel goed leesbaar voor de begrippen dus daar ben ik even vanaf gestapt... Als je iets wilt zien, andere kleur, lettertype, oid roep je maar, ik stuur je graag meer!

Groet Corien

henkpietershenkpieters

Hoi Corien,
Ik bedoel inderdaad vooruitgang ipv stilstand. Bij nader inzien is dit het ook niet, het is echt een verbodsbord dat weinig met mij te maken heeft. Goed, de tekens in de blauwe figuren passen wel weer. Als je nog inspiratie hebt, wellicht inderdaad andere kleuren of gewoon een eigen bord? Groeten, Henk.

BrandsupplyBrandsupply

Beste Corine,

Dit ontwerp is gekopieerd door een andere ontwerper. Dat is in strijd met onze huisregels. Indien je de ontwerper alsnog toestemming geeft om je idee te gebruiken zullen we zijn variant weer activeren. Die is op dit moment dus verwijderd en uitgesloten van deelname.

Gaarne in het vervolg hier melding van maken daar wij niet alle designs in de gaten kunnen houden.

Mvg, Team Brandsupply

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-c0rine-BaRZJ5Pc

C0rineC0rine

Beste Henk,

Bij Marketing moet ik toch denken aan iemand die je de weg wijst, leid, vandaar de bewegwijzering. In allerlei vormen en uitingen inzetbaar.
De Graffiti staat voor het neerzetten van een merk, een "piece/tag"
Hoor graag of je hier meer van wilt zien...!

Vrolijke Groet,
Corine van Oeveren
nr 27 grafisch ontwerp

henkpietershenkpieters

Hoi Corine,

Dit vind ik wel gaaf gevonden. Alleen bij "de weg wijzen" krijg ik het Jehova getuige gevoel dus dat past niet. De verkeersborden met de P en de tags erop spreken mij wel aan. De tags kunnen ook marketing|innovatie|klantcontact zijn of een andere kreet. Verder associeer ik deze P ook met parkeren, misschien moet het wel verboden te parkeren zijn?

Groeten, Henk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.