Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 29-09-2009 22:08
- Datum einde : 13-10-2009 22:08
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 98
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.
Doelgroep:
Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.
Ella
-
-
henkpieters zegt :
Hoi Ella,
Dank voor de nieuwe voorstellen. Leuk gevonden is de verschillende grootte van de letters in de boxen ten opzichte van elkaar. Bij nader inzien vind ik de boxvormen toch te weinig onderscheidend en passend bij mij.
Groeten, Henk. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
henkpieters zegt :
Hoi Ella,
Dit spreekt mij meer aan. Positief vind ik de box en de kleuren. Minder vind ik dat marketing|innovatie| klantcontact wegvallen. Vraag: waarom staat de P er steeds voor of overheen?
Groeten, Henk. -
Ella zegt
Hoi Henk,
Het was een ideetje wat mij te binnen schoot. Doordat ik ineens zo gefocust was op de P, moest ineens denken aan de 5 P’s van de Marketing.
Misschien een beetje te ver gezocht, Ik ben het eens met uw argumenten en ga er mee aan de slag...
En verwacht steeds betere resultaat neer te zetten tijdens het proces
Trouwens welke van de 3 opzetjes met de box spreekt u het meest aan? Ik ga daar dan verder op experimenteren...kleur font e.d.
PS Ik zelf vind de rechtsonder met de 2 boxen het sterkst van de 3. maar het gaat erom wat u vind.
Ik kijk uit naar uw reactie
Kind regards,
Ella -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Ella:
Beste meneer Pieters,
Dit is mijn eerste logo voorstel.
de huisstijl zal volgen, maar daar wacht ik nog even mee ;)
Ik heb gekozen voor een dikke stevige letter dat naar mijn mening staat voor kracht en vertrouwen. Vertrouwen wat uw logo aan uw cliënten moet uitstralen. De kleur grijs is een bewuste keus geworden, het geeft iets helders weer, wat moet staan voor “out of the box thinking” (de logo/naam bijna in een denkbeeldige box geplaatst).
Niet te veel poespas omdat u helder communiceert en bijna neutraal moet staan.
Tijdloos en toch zakelijk.(Ik zoek nog naar het innovatieve wat eruit moet springen.)
Ook heb ik rekening gehouden met de manier van lezen, zoals u ziet is uw naam uitgelicht op een manier dat het niet storend is en zijn de Pay Off is in heldere frisse kleuren benadrukt maar is niet overheersend ten opzichte van de Logo als geheel.
Het staat sterk.
Hmzz Misschien toch nog een beetje te saai omdat u vroeg om verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend (wellicht een beeldmerk erbij voegen of gewoon totaal iets anders ). Het is een begin.
Ik kijk uit naar uw reactie…
Kind regards
Ella
-
Ella zegt
PS
Excuses voor mijn grammaticale fouten bij het onderbouwen. -
henkpieters zegt :
Hoi Ella,
Vind het inderdaad een beetje saai en ook flets. Misschien kun je nog meer met "out of the box" thinking?
Groeten, Henk -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-