Geen commentaar
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Ella,
Dank voor de nieuwe voorstellen. Leuk gevonden is de verschillende grootte van de letters in de boxen ten opzichte van elkaar. Bij nader inzien vind ik de boxvormen toch te weinig onderscheidend en passend bij mij.
Groeten, Henk.

Geen commentaar

Geen commentaar
Hoi Ella,
Dit spreekt mij meer aan. Positief vind ik de box en de kleuren. Minder vind ik dat marketing|innovatie| klantcontact wegvallen. Vraag: waarom staat de P er steeds voor of overheen?
Groeten, Henk.
Hoi Henk,
Het was een ideetje wat mij te binnen schoot. Doordat ik ineens zo gefocust was op de P, moest ineens denken aan de 5 P’s van de Marketing.
Misschien een beetje te ver gezocht, Ik ben het eens met uw argumenten en ga er mee aan de slag...
En verwacht steeds betere resultaat neer te zetten tijdens het proces
Trouwens welke van de 3 opzetjes met de box spreekt u het meest aan? Ik ga daar dan verder op experimenteren...kleur font e.d.
PS Ik zelf vind de rechtsonder met de 2 boxen het sterkst van de 3. maar het gaat erom wat u vind.
Ik kijk uit naar uw reactie
Kind regards,
Ella

Beste meneer Pieters,
Dit is mijn eerste logo voorstel.
de huisstijl zal volgen, maar daar wacht ik nog even mee ;)
Ik heb gekozen voor een dikke stevige letter dat naar mijn mening staat voor kracht en vertrouwen. Vertrouwen wat uw logo aan uw cliënten moet uitstralen. De kleur grijs is een bewuste keus geworden, het geeft iets helders weer, wat moet staan voor “out of the box thinking” (de logo/naam bijna in een denkbeeldige box geplaatst).
Niet te veel poespas omdat u helder communiceert en bijna neutraal moet staan.
Tijdloos en toch zakelijk.(Ik zoek nog naar het innovatieve wat eruit moet springen.)
Ook heb ik rekening gehouden met de manier van lezen, zoals u ziet is uw naam uitgelicht op een manier dat het niet storend is en zijn de Pay Off is in heldere frisse kleuren benadrukt maar is niet overheersend ten opzichte van de Logo als geheel.
Het staat sterk.
Hmzz Misschien toch nog een beetje te saai omdat u vroeg om verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend (wellicht een beeldmerk erbij voegen of gewoon totaal iets anders ). Het is een begin.
Ik kijk uit naar uw reactie…
Kind regards
Ella
PS
Excuses voor mijn grammaticale fouten bij het onderbouwen.
Hoi Ella,
Vind het inderdaad een beetje saai en ook flets. Misschien kun je nog meer met "out of the box" thinking?
Groeten, Henk