Geen commentaar
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze P vind ik strakker en heeft een eigen beeldmerk.
leuk concept, mooi die P!

Een multi color marketing uitstraling met een schepje over de top..!
Hoi Dupdesign,
Inderdaad lekker over de top, alleen krijg ik er geen warm gevoel bij. Het is erg onrustig en ik kan er ook niet echt een verhaal bij maken behalve kleurrijk en dynamisch. Groeten, Henk.

Pieters scrabble:
'Innovatie begint met een sketch, dan komt er een tijd van scrabblen met ideeën en ontstaat er een marketingstrategie'

Pieters scrabble:
'Innovatie begint met een sketch, dan komt er een tijd van scrabblen met ideeën en ontstaat er een marketingstrategie'
Hoi Dupdesign,
Scrabblen vind ik een leuk spel en creatief gevonden. Ik vind het echter minder zakelijk overkomen.
Groeten, Henk