Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Datum start: 29-09-2009

Datum einde: 13-10-2009

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Het Offensief

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep


Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Designer: michael1986 michael1986
logo_huisstijl-michael1986-oHpHIpBg

michael1986michael1986

misschien zoiets als dit?

BrandsupplyBrandsupply

Beste Michael en Henk. Het ontwerp dt hierna kwam met de M, lamp en handen is verwijderd omdat dit in strijd is met onze voorwaarden en huisregels. Het was een kopie van een ontwerp van een andere designer Corine. Slechts wanneer zij hier toestemming voor geeft is dit niet verboden. Indien zij dit alsnog doet zullen we het ontwerp weer activeren.

mvg,

admin Brandsupply

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-Em2a5Rqa

michael1986michael1986

Beste Henk,

ik heb degene die je het meest bevalt in een ander kleurtje gezet. Zo te zien zijn er veel 3 sterren als cijfer dus neem ik aan dat het het toch nog net niet is, als dit logo het toch net niet is ga ik er toch nog even extra over nadenken waarbij ik me kan onderscheiden;)

henkpietershenkpieters

Hoi Michael,

Ik vind dit ontwerp van jou het beste. Het is het inderdaad toch nog net niet voor mij. Ik vind het moeilijk de vinger op de zere plek te leggen. Ik denk dat de pijl en het ontwerp nog net te weinig eigenheid en te weinig een uniek beeldmerk is .
Weet niet of je daar wat mee kan.

Groeten, Henk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-31F1o76G

michael1986michael1986

hierbij een logo met als beeldmerk van de 3 vakgebieden marketing, innovatie en klantcontact.Ik heb er gelijk een visitekaartje van gemaakt om er een beeld van te creeren.

skattenbergskattenberg

Wie is hier de copycat?!
http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/nl-NL/mod/wedstrijden/553/logo-voor-nieuw-bedrijf.htm Met inzending http://www.brandsupply.nl/show-entry/405

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-zxpQVQP2

Geen commentaar

henkpietershenkpieters

De onderste vind ik dus het mooist. Ook omdat het stoer, fris en duidelijk is (ook de tekst marketing|innovatie\klantcontact.

Groeten, Henk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-p0NlnU6C

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-7RXHycTI

michael1986michael1986

misschien dat deze u meer bevalt?

henkpietershenkpieters

Hoi Michael,

Dat ziet er een stuk beter uit. Moderner en dynamischer. Vind de eerste "pijl" logisch, alleen de tweede grote pijl leidt op de een of andere manier af. Ik zie hieronder een ontwerp met alleen de eerste "pijl die vind ik het mooist.


Groeten, Henk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-ZCmDEtY8

michael1986michael1986

hierbij mijn 2de ontwerp

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-michael1986-j2ut5Ogi

michael1986michael1986

Beste Henk,

Hierbij mijn eerste ontwerp. De komma heb ik als beeldmerk gebruikt met als betekenis verduidelijking. Ik heb niet teveel poespas gebruikt gewoon strak en duidelijk. Ik hoor graag feedback van u en zodra een logo u aanspreekt werk ik het graag uit naar een huisstijl.

Met vriendelijke groet,

Michael Spaargaren

henkpietershenkpieters

Hoi Michael,

Dank voor je ontwerp. Ik vind het erg generiek en moeilijk te plaatsen. Wat betekent de komma voor mij, wat is het verhaal erachter?
Groeten, Henk.

michael1986michael1986

Beste Henk,
De reden waarom ik de komma als beeld merk gebruikt had was vanwege de betekenis van de komma namelijk verduidelijking, oftewel weten waar je aan toe bent bij uw bedrijf. misschien iets te diep gezocht en zou daar rekening mee houden bij mijn volgende ontwerpen

Groeten Michael

HesterHester

Hoi Michael!

Je logo kwam me elke keer al zo bekend voor maar weet nu eindelijk waar ik het eerder gezien heb, op ontwerpenvoorgeld.nl! http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/nl-NL/mod/wedstrijden/419/nieuw-logo-pieter-frijters.htm
Ben jij misschien Evulgo Media, kopieer jij hem of hij jou of is het puur toeval?

Groetjes Hester

Evulgo MediaEvulgo Media

Bedankt Hester om me op de hoogte te brengen.
Het is in mijn ogen een duidelijke kopie. Kleur, vorm, compositie zijn allemaal dezelfde.
Gelieve te verwijderen of er zullen verdere stappen volgen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.