Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Datum start: 29-09-2009

Datum einde: 13-10-2009

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Het Offensief

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep


Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Designer: Momsie Momsie
logo_huisstijl-momsie-LDsSbeuu

MomsieMomsie

Hierbij stuur ik mijn ontwerp, ik heb het lekker fris gehouden, het beeldmerk stelt een hand voor die een balletje opgooit, aangezien ik het spreekwoord "een balletje opgooien" echt bij uw bedrijf vind passen.

henkpietershenkpieters

Hallo Momsie,

Leuk gevonden.Voor mij heeft de term "een balletje opgooien"echter een negatieve klank in de zin van niet serieus. Ik zie mij niet zeggen bij een nieuwe relatie, hallo ik ben Henk en ik kom een balletje opgooien. Positief is dat je nagedacht hebt over het concept en dit vertaald hebt in een beeldmerk zodat je een extra boodschap brengt als logo en als binnenkomer in een gesprek. Groeten, Henk.

MomsieMomsie

Beste Henk, dank voor de feedback, ik had het gevoel goed te zitten met de bal, alleen het spreekwoord was fout, nog even met wat anderen over gehad, het zou moeten zijn "iemand de bal toespelen" en "de bal aan het rollen brengen". anyway... ik zal nog eens iets anders bedenken. Er plopt me vast nog wel iets in ''t hoofd :-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.