Hierbij stuur ik mijn ontwerp, ik heb het lekker fris gehouden, het beeldmerk stelt een hand voor die een balletje opgooit, aangezien ik het spreekwoord "een balletje opgooien" echt bij uw bedrijf vind passen.
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Momsie,
Leuk gevonden.Voor mij heeft de term "een balletje opgooien"echter een negatieve klank in de zin van niet serieus. Ik zie mij niet zeggen bij een nieuwe relatie, hallo ik ben Henk en ik kom een balletje opgooien. Positief is dat je nagedacht hebt over het concept en dit vertaald hebt in een beeldmerk zodat je een extra boodschap brengt als logo en als binnenkomer in een gesprek. Groeten, Henk.
Beste Henk, dank voor de feedback, ik had het gevoel goed te zitten met de bal, alleen het spreekwoord was fout, nog even met wat anderen over gehad, het zou moeten zijn "iemand de bal toespelen" en "de bal aan het rollen brengen". anyway... ik zal nog eens iets anders bedenken. Er plopt me vast nog wel iets in ''t hoofd :-)