Geen commentaar
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
heel fel kleurtje, komt totaal niet overeen met de kleur in illustrator

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Mijn voorkeur gaat uit naar het blauw met groen. Blauw vanwege betrouwbaarheid, groen als frisse tegenhanger,wat kan staan voor innovatie.
Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
www.uneontwerpstudio.nl
Hier is iets niet goed gegaan , ik had een hele beschrijving gegen maar die is totaal weggevallen
Bij deze alsnog.
Je wilt betrouwbaar overkomen en een bouwer zijn. Het willen werken met en voor deklant en vanuit de marketing contacten maken en leggen met de klant en van daar uit werken aan het klantencontact.
Het logo bestaat uit 2 elementen die in elkaar passen, contact willen maken en ook kunnen leggen.
Het staat voor jou met de klant en de klant weer met zijn klanten, het contact willen leggen en maken, het klantencontact.
Heb ook de naam van je bedrijf "voluit" gelaten omdat dat bij elkaar hoort en meteen duidelijk aangeeft wat je doet, alleen Pieters met daaronder de 3 gebieden is wat vaag, je bent Pieters Marketing Advies, dat moet je dan ook communiceren en uitstralen.
Hoi Mireille,
Eens wat betreft de naam. Ziet er ook goed uit.Toelichting is helder. Het beeldmerk past goed is alleen voor mijn gevoel niet heel uniek of eigen. Groeten, Henk

Geen commentaar

uitleg via mail gedaan. Heb je die al ontvangen?
Groetjes Mireille
Hoi Mireille,
Bedankt voor je uitgebreide e-mail. Het is uiteraard heel sterk als je uitgaat van de kernpositionering van het bedrijf. Normaalgesproken schrijf je een briefing en geef je persoonlijke toelichting. Ik heb dit in de powerpoint bijlage geprobeerd op papier te zetten. Brandsupply is een nieuwe ervaring voor mij waarbij alles on-line gaat. Ik ben dus heel benieuwd of het via brandsupply zonder fysiek contact toch mogelijk is de essentie van Pieters Marketing Advies over te brengen en een mooie logo en huisstijl te krijgen.
Wat betreft Pieters is Mieters ben ik niet zo gecharmeerd omdat mieters bij mij een heel ouderwets gevoel oproept. Maar nogmaals uitgaan van de kernpositionering vind ik heel sterk, dus wellicht heb jer nog meer ideeen.. . Groeten, Henk