Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Datum start: 29-09-2009

Datum einde: 13-10-2009

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Het Offensief

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep


Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Designer: mireille den Hartog mireille den Hartog
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-PRg230fA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-dFGIBrH6

Geen commentaar

mireille den Hartogmireille den Hartog

heel fel kleurtje, komt totaal niet overeen met de kleur in illustrator

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-uVt3x2eG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-pMIJ8POS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-hfINn9EG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-hudq4ky0

mireille den Hartogmireille den Hartog

Mijn voorkeur gaat uit naar het blauw met groen. Blauw vanwege betrouwbaarheid, groen als frisse tegenhanger,wat kan staan voor innovatie.

Ik hoor graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog
www.uneontwerpstudio.nl

mireille den Hartogmireille den Hartog

Hier is iets niet goed gegaan , ik had een hele beschrijving gegen maar die is totaal weggevallen

mireille den Hartogmireille den Hartog

Bij deze alsnog.

Je wilt betrouwbaar overkomen en een bouwer zijn. Het willen werken met en voor deklant en vanuit de marketing contacten maken en leggen met de klant en van daar uit werken aan het klantencontact.
Het logo bestaat uit 2 elementen die in elkaar passen, contact willen maken en ook kunnen leggen.
Het staat voor jou met de klant en de klant weer met zijn klanten, het contact willen leggen en maken, het klantencontact.

mireille den Hartogmireille den Hartog

Heb ook de naam van je bedrijf "voluit" gelaten omdat dat bij elkaar hoort en meteen duidelijk aangeeft wat je doet, alleen Pieters met daaronder de 3 gebieden is wat vaag, je bent Pieters Marketing Advies, dat moet je dan ook communiceren en uitstralen.

henkpietershenkpieters

Hoi Mireille,

Eens wat betreft de naam. Ziet er ook goed uit.Toelichting is helder. Het beeldmerk past goed is alleen voor mijn gevoel niet heel uniek of eigen. Groeten, Henk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-6Fb9rv8a

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-1pd7C2AS

mireille den Hartogmireille den Hartog

uitleg via mail gedaan. Heb je die al ontvangen?

Groetjes Mireille

henkpietershenkpieters

Hoi Mireille,

Bedankt voor je uitgebreide e-mail. Het is uiteraard heel sterk als je uitgaat van de kernpositionering van het bedrijf. Normaalgesproken schrijf je een briefing en geef je persoonlijke toelichting. Ik heb dit in de powerpoint bijlage geprobeerd op papier te zetten. Brandsupply is een nieuwe ervaring voor mij waarbij alles on-line gaat. Ik ben dus heel benieuwd of het via brandsupply zonder fysiek contact toch mogelijk is de essentie van Pieters Marketing Advies over te brengen en een mooie logo en huisstijl te krijgen.
Wat betreft Pieters is Mieters ben ik niet zo gecharmeerd omdat mieters bij mij een heel ouderwets gevoel oproept. Maar nogmaals uitgaan van de kernpositionering vind ik heel sterk, dus wellicht heb jer nog meer ideeen.. . Groeten, Henk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.