Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 29-09-2009 22:08
- Datum einde : 13-10-2009 22:08
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 98
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.
Doelgroep:
Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.
mireille den Hartog
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
mireille den Hartog zegt
heel fel kleurtje, komt totaal niet overeen met de kleur in illustrator
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
Mijn voorkeur gaat uit naar het blauw met groen. Blauw vanwege betrouwbaarheid, groen als frisse tegenhanger,wat kan staan voor innovatie.
Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
www.uneontwerpstudio.nl -
mireille den Hartog zegt
Hier is iets niet goed gegaan , ik had een hele beschrijving gegen maar die is totaal weggevallen
-
mireille den Hartog zegt
Bij deze alsnog.
Je wilt betrouwbaar overkomen en een bouwer zijn. Het willen werken met en voor deklant en vanuit de marketing contacten maken en leggen met de klant en van daar uit werken aan het klantencontact.
Het logo bestaat uit 2 elementen die in elkaar passen, contact willen maken en ook kunnen leggen.
Het staat voor jou met de klant en de klant weer met zijn klanten, het contact willen leggen en maken, het klantencontact. -
mireille den Hartog zegt
Heb ook de naam van je bedrijf "voluit" gelaten omdat dat bij elkaar hoort en meteen duidelijk aangeeft wat je doet, alleen Pieters met daaronder de 3 gebieden is wat vaag, je bent Pieters Marketing Advies, dat moet je dan ook communiceren en uitstralen.
-
henkpieters zegt :
Hoi Mireille,
Eens wat betreft de naam. Ziet er ook goed uit.Toelichting is helder. Het beeldmerk past goed is alleen voor mijn gevoel niet heel uniek of eigen. Groeten, Henk -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer mireille den Hartog:
uitleg via mail gedaan. Heb je die al ontvangen?
Groetjes Mireille
-
henkpieters zegt :
Hoi Mireille,
Bedankt voor je uitgebreide e-mail. Het is uiteraard heel sterk als je uitgaat van de kernpositionering van het bedrijf. Normaalgesproken schrijf je een briefing en geef je persoonlijke toelichting. Ik heb dit in de powerpoint bijlage geprobeerd op papier te zetten. Brandsupply is een nieuwe ervaring voor mij waarbij alles on-line gaat. Ik ben dus heel benieuwd of het via brandsupply zonder fysiek contact toch mogelijk is de essentie van Pieters Marketing Advies over te brengen en een mooie logo en huisstijl te krijgen.
Wat betreft Pieters is Mieters ben ik niet zo gecharmeerd omdat mieters bij mij een heel ouderwets gevoel oproept. Maar nogmaals uitgaan van de kernpositionering vind ik heel sterk, dus wellicht heb jer nog meer ideeen.. . Groeten, Henk -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-