Een logo met een warm, frisse kleur. De letters maken het uitdagend en opvallend.
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hier het logo opgebouwd uit de letters PMA maar dan in wat vrolijkere kleuren en die fris en warmte uitstralen. Dit zijn opvallende kleuren waardoor de kleur grijs de kleuren mooi opbouwen.

Ik heb gekozen voor een fris logo met de letters PMA= Pieters marketing advies met daaronder de vertaling van de letters. Daardoor valt het in grote lijnen op.
Hoi Joice,
Dank je voor je design. Ik twijfel of ik de afkortin PMA zo prominent wil maken. Mijn voorkeur gaat er toch naar uit dat mijn activiteiten marketing|innovatie|klantcontact naar voren komen. Positief vind ik de frisheid van het logo door de kleuren en de vormgeving.