Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies

Datum start: 29-09-2009

Datum einde: 13-10-2009

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Het Offensief

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een logo en huisstijl om een nieuwe frisse start te maken. Uiteraard passend bij mijn activiteiten (marketing, innovatie, klantcontact, internet) maar vooral verfrissend, verrassend,innovatief,en uitdagend. Dus geen 13 in een dozijn en geen saai logo. Durf jezelf te overtreffen, maak iets wat eigenlijk net over de top is en doe er dan nog een schepje bovenop. Succes!

Bedrijfsomschrijving


Ik ben zelfstandig marketing adviseur(zzp)gespecialiseerd in merkmanagement, innovatie, klantcontact en multichannel marketing. Al meer dan 15 jaar werk ik als marketeer in verschillende branches (kaas, o.a. Slankie en Frico), telecom en internet (o.a. Scarlet) en financiele dienstverlening (Ditzo, ING). Zie verder de powerpoint presentatie over Pieters Marketing Advies in de bijlage.

Doelgroep


Opdrachtgevers/beslissers/eigenaren die een marketingproject willen realiseren binnen hun organisatie. Voorbeelden van projecten:
1. Het ontwikkelen en introduceren van een innovatief product of dienst
2. Centraal stellen van de klant in de organisatie en het inrichten van het bijbehorende klantcontact

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Dit is volkomen vrij. Tot nu toe maak ik gebruik van rood en blauw, de meest gebruikte kleuren in logo's maar dit hoeft dus niet.

Designer: Het Offensief Het Offensief
logo_huisstijl-het-offensief-II5IZ6vo

Het OffensiefHet Offensief

Geachte heer Pieters,

Vanmiddag heb ik mij ingeschreven op Brandsupply.nl en ik zag uw oproep. Gezien de korte tijd die nu nog rest om mijn inzending te uploaden ben ik helaas niet verder kunnen komen dan deze schets. Ik wilde u mijn idee toch zeker even laten zien.

Het gaat in deze fase natuurlijk nog om een idee. En het idee is duidelijk; kan men ijs aan pinguïns verkopen, (of melk aan een koe...) dan zit het wel goed met de marketing. Dit resultaat is te bereiken door Pieters Marketingadvies in te schakelen.

Zoals gezegd, dit is een schets. Het beeldmerk zal verder uitgewerkt moeten worden en er moet naar de typografie en het kleurgebruik worden gekeken. En natuurlijk moet er ook een passende huisstijl omheen gemaakt worden.

Naar mijn idee verwoord dit uw activiteiten op een verrassende en niet-saaie manier. En zeker niet zoals uw 'concullega'-adviseurs het doen.

Mocht u benieuwd zijn naar ander werk van mij, neemt u dan een kijkje op http://patfolio.wordpress.com

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Patrick Bijkerk



Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.