Geachte heer Pieters,
Vanmiddag heb ik mij ingeschreven op Brandsupply.nl en ik zag uw oproep. Gezien de korte tijd die nu nog rest om mijn inzending te uploaden ben ik helaas niet verder kunnen komen dan deze schets. Ik wilde u mijn idee toch zeker even laten zien.
Het gaat in deze fase natuurlijk nog om een idee. En het idee is duidelijk; kan men ijs aan pinguïns verkopen, (of melk aan een koe...) dan zit het wel goed met de marketing. Dit resultaat is te bereiken door Pieters Marketingadvies in te schakelen.
Zoals gezegd, dit is een schets. Het beeldmerk zal verder uitgewerkt moeten worden en er moet naar de typografie en het kleurgebruik worden gekeken. En natuurlijk moet er ook een passende huisstijl omheen gemaakt worden.
Naar mijn idee verwoord dit uw activiteiten op een verrassende en niet-saaie manier. En zeker niet zoals uw 'concullega'-adviseurs het doen.
Mocht u benieuwd zijn naar ander werk van mij, neemt u dan een kijkje op http://patfolio.wordpress.com
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Patrick Bijkerk
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

