Idee is een spreekbalon IN het beeldmerk alszijnde veilige omgeving waarin Pieters zijn marketing advies kan geven richting klant. Daarachter een groen met blauwe afspiegeling van een rustig landschap wat helder weergeeft waar Pieters voor staat: innovatief en uitdagend.
Woordmerk: een stoere stevige letter die de naam Pieters doet STAAN als een huis. Het beeldmerk kan los gebruikt worden als aparte uiting in communicatie.
Fris en innovatief logo en huisstijl voor Pieters Marketing Advies
- Wedstrijd van: henkpieters
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-09-2009
Datum einde: 13-10-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Helder,
Dit vind ik nu eens een helder design, je doet je naam eer aan. Postief vind ik ook het losse beeldmerk. Hoewel ik hier ook weer zit met invulling marketing|innovatie|klantcontact. Groeten, Henk