Uitleg logo:
De 4 kleuren staan voor jullie 4 onderderdelen van het samenwerken: Kinderen, ouders, professionals en trainingen. Deze komen samen in het midden om de samenwerking aan te tonen. Daarnaast staat de naam van blijwijs in de kern (het samenkomen van deze 4 aspecten = blijwijs). Het logo is daarnaast ook cirkelvormig uitgewerkt wat wijst op continuïteit en samenhang.
Het logo bestaat uit 4 kleuren, bestaande uit 2 groepen complementaire kleuren. Een kleurrijke verwijzing naar de twee zussen.
Fris en vrolijk logo en huisstijl voor een coachingspraktijk voor hoogbegaafde kinderen
- Wedstrijd van: Blijwijs
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-04-2022
Datum einde: 03-05-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

