Misschien dat deze variant wat speelser voelt?
Fris logo en huisstijl voor jong communicatiebureau op het gebied van toerisme en kinderen
- Wedstrijd van: djeurissen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-04-2011
Datum einde: 02-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik heb gekozen voor krachtige kleuren waarmee snel een herkenbaar en speels beeld wordt opgebouwd. Op een witte achtergrond kan het logo in dezelfde kleurstelling deze uitstraling intact houden.
Dit komt al heel erg in de richting van wat we willen. We wachten nog even af wat er verder komt. Wellicht zouden we het iets speelser willen, minder statisch, maar dit weet ik niet zeker.