Fris nieuw logo + huisstijl voor middelgroot hoveniersbedrijf!
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: Michelvangerwen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 03-10-2017 15:37
- Datum einde : 17-10-2017 15:37
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 55
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
We willen dat het logo klasse uitstraalt. De aanwezigheid van groen in het logo is een must, al is het maar een klein groen detail. Verder rijden we metallic zilver gespoten bussen, daar moet het logo wel mee combineren. Deze nieuwe bussen worden begin 2018 geleverd (Opel vivaro + Toyota ProAce)
Voor de beeldvorming: We zijn een bedrijf met 10 medewerkers. Een eigen ontwerper, aanlegploegen en onderhoudsploegen. We richten ons vooral op het hogere segment.
Ons oude logo is toegevoegd als bijlage. Wel altijd positieve reacties op gehad. Misschien is het leuk om hier iets van terug te laten komen maar misschien ook juist niet!
De bedrijfsnaam wordt verandert naar: Der Kinderen Hoveniers
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
66BIS
-
-
Toelichting van de designer 66BIS:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwerpvoorstel.
Een simpel logo + beeldmerk. Met het beeldmerk (boompje) kun je, door het bijvoorbeeld te roteren, nieuwe botanische structuren vormen waardoor een tuinachtige sfeer ontstaat
Als u enthousiast bent over dit voorstel werk ik het een en ander graag verder voor u uit. (verschillende communicatiemiddelen, kleurstellingen etc.)
Met vriendelijke groet,
Emy Franck
NB Na vele jaren als grafisch ontwerper in dienst van de communicatieafdeling van de Universiteit Utrecht ben ik sinds 1 oktober van dit jaar als zelfstandig ontwerper gestart met mijn eigen studio: 66BIS. Brandsupply is voor mij een van de manieren om een nieuwe kring aan opdrachtgevers op te bouwen. Hopelijk bent u er daar één van. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-