Geen commentaar
Fris ontwerp voor logo huisstijl en PPT voor adviesbureau
- Wedstrijd van: renatewesterink
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 18-02-2021
Datum einde: 15-03-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Viola, we zijn nog steeds enthousiast over jouw/dit ontwerp. Wel zouden we graag nog enkele zaken aangepast zien. Is het handig om even contact te hebben?
Hallo Renate,
Ik heb je gisteravond een persoonlijk bericht gestuurd.

Geen commentaar
Hoi Viola, wij blijven wel getriggerd door dit ontwerp. Het enige is dat we feedback hebben gekregen over de 'peners' aan het einde van het woord blikopeners. Zou je nog even willen kijken wat het doet als je 'peners' in het roze zet?
Ook zijn we heel benieuwd welke ideeën je hebt voor huisstijlelementen
Heb je ook ideeen wat betreft een powerpoint presentatie en briefpapier?
Dank je wel Renate voor je feedback. Ik heb zojuist een overzicht geüpload met een voorstel voor de huisstijl en PowerPoint.
Met vriendelijke groet,
Viola

Beste Renate,
ik heb 'blik' meer naar rechts geplaatst zodat er meer verbinding is met de O.
Ook heb ik nog een variant gemaakt op de tagline en het visitekaartje.

Geen commentaar

Geen commentaar
Kan de 'O' ook meer richting de K geplaatst worden? Zodat hij net als bij de 'P' gepositioneerd is. Hij komt dan in onze beleving meer in evenwicht.

Geen commentaar

Beste Renate,
Dank je wel voor je feedback. ik heb het logo iets eenvoudiger/rustiger gemaakt.
Groet,
Viola
Rustiger spreekt me meer aan
Heb je bewust de kleur van het oog en de pay off omgedraaid?
In die zin bewust om te laten zien dat er meerdere mogelijkheden zijn en wat kleur kan doen.
Wat ons betreft mag de O in het roze en de pay-off in de aqua-kleur. Daarnaast vinden we het mooi dat anders ook anders is geschreven. maar het is wat ons betreft op deze manier iets te 'agressief'.

Geen commentaar
O als oog leuk. Anders in ander lettertype ook leuk. In geheel (met pay off) wat druk.