Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Datum start: 31-01-2013

Datum einde: 14-02-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
InkGraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Gezocht: een logo en huisstijl (m.n. visitekaartjes) voor challenger op het gebied van bouwkeuringen.

Bedrijfsomschrijving


Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:

• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid

Doelgroep


Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.

Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo

Designer: allconcour allconcour
logo_huisstijl-allconcour-rZ0ZecOe

allconcourallconcour

i try my luck again with this
the pleasure

Morloff | Marcel van LangenMorloff | Marcel van Langen

Nee, dit spreekt ons niet aan. Het sluit m.i. niet aan bij onze gewenste uitstraling. Het is niet fris of verfijnd. In dat opzicht gelden de opmerkingen bij je vorige inzending ook voor deze inzending.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-allconcour-LTu8e168

Geen commentaar

Morloff | Marcel van LangenMorloff | Marcel van Langen

Nee, dit is 'm niet. Hoewel ik het logo in de basis wel kon waarderen, mis ik in deze vormgeving toch echt de verfijning. Het zijn nu allemaal erg grote blokken, donkere kleuren en in het algemeen een wat ouderwetse opzet. Dit had ook de huisstijl van een installatiebedrijf van 10 jaar geleden kunnen zijn. Wij willen juist die challenger gedachte naar voren brengen. Niettemin dank voor je inspanning!

allconcourallconcour

oups... i am really sorry for this presentation

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-allconcour-GsEn1ReS

Geen commentaar

Morloff | Marcel van LangenMorloff | Marcel van Langen

Toe maar, meteen 6 logo's! Dank je wel voor het meedenken bij het vinden van onze nieuwe huisstijl. Veel deelnemers aan deze wedstrijd kiezen voor onze bedrijfsnaam in een logo met daarboven (of daarnaast) een icoon-achtig logo van een vinkje of een huisje of een dak. Dat kan ook heel mooi zijn (misschien wordt het dat ook uiteindelijk wel, wie weet), maar het mist daardoor vaak het eigene waar we naar op zoek zijn. Om de een of andere reden heb ik bij jouw logo's het gevoel dat ik naar het logo van een politieke partij zit te kijken. Wel vind ik het leuk dat je bij een aantal logo's daarin de mens hebt gestopt, iets wat binnen ons bedrijf een belangrijke waarde is/wordt. Van de varianten die je hebt gemaakt spreekt de vierde (grijs/paars) mij het meeste aan. Niet zozeer vanwege de kleur overigens. Maar het zal niet het logo zijn waar we mee aan de slag gaan, omdat we toch meer nog de eigenheid van ons bedrijf in ons logo terug willen zien.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.