i try my luck again with this
the pleasure
Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2013
Datum einde: 14-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nee, dit spreekt ons niet aan. Het sluit m.i. niet aan bij onze gewenste uitstraling. Het is niet fris of verfijnd. In dat opzicht gelden de opmerkingen bij je vorige inzending ook voor deze inzending.

Geen commentaar
Nee, dit is 'm niet. Hoewel ik het logo in de basis wel kon waarderen, mis ik in deze vormgeving toch echt de verfijning. Het zijn nu allemaal erg grote blokken, donkere kleuren en in het algemeen een wat ouderwetse opzet. Dit had ook de huisstijl van een installatiebedrijf van 10 jaar geleden kunnen zijn. Wij willen juist die challenger gedachte naar voren brengen. Niettemin dank voor je inspanning!
oups... i am really sorry for this presentation

Geen commentaar
Toe maar, meteen 6 logo's! Dank je wel voor het meedenken bij het vinden van onze nieuwe huisstijl. Veel deelnemers aan deze wedstrijd kiezen voor onze bedrijfsnaam in een logo met daarboven (of daarnaast) een icoon-achtig logo van een vinkje of een huisje of een dak. Dat kan ook heel mooi zijn (misschien wordt het dat ook uiteindelijk wel, wie weet), maar het mist daardoor vaak het eigene waar we naar op zoek zijn. Om de een of andere reden heb ik bij jouw logo's het gevoel dat ik naar het logo van een politieke partij zit te kijken. Wel vind ik het leuk dat je bij een aantal logo's daarin de mens hebt gestopt, iets wat binnen ons bedrijf een belangrijke waarde is/wordt. Van de varianten die je hebt gemaakt spreekt de vierde (grijs/paars) mij het meeste aan. Niet zozeer vanwege de kleur overigens. Maar het zal niet het logo zijn waar we mee aan de slag gaan, omdat we toch meer nog de eigenheid van ons bedrijf in ons logo terug willen zien.