Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 31-01-2013 11:28
- Datum einde : 14-02-2013 11:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 47
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:
• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid
Doelgroep:
Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.
Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo
allconcour
-
-
Toelichting van de designer allconcour:
i try my luck again with this
the pleasure -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Nee, dit spreekt ons niet aan. Het sluit m.i. niet aan bij onze gewenste uitstraling. Het is niet fris of verfijnd. In dat opzicht gelden de opmerkingen bij je vorige inzending ook voor deze inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Nee, dit is 'm niet. Hoewel ik het logo in de basis wel kon waarderen, mis ik in deze vormgeving toch echt de verfijning. Het zijn nu allemaal erg grote blokken, donkere kleuren en in het algemeen een wat ouderwetse opzet. Dit had ook de huisstijl van een installatiebedrijf van 10 jaar geleden kunnen zijn. Wij willen juist die challenger gedachte naar voren brengen. Niettemin dank voor je inspanning!
-
allconcour zegt
oups... i am really sorry for this presentation
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Toe maar, meteen 6 logo's! Dank je wel voor het meedenken bij het vinden van onze nieuwe huisstijl. Veel deelnemers aan deze wedstrijd kiezen voor onze bedrijfsnaam in een logo met daarboven (of daarnaast) een icoon-achtig logo van een vinkje of een huisje of een dak. Dat kan ook heel mooi zijn (misschien wordt het dat ook uiteindelijk wel, wie weet), maar het mist daardoor vaak het eigene waar we naar op zoek zijn. Om de een of andere reden heb ik bij jouw logo's het gevoel dat ik naar het logo van een politieke partij zit te kijken. Wel vind ik het leuk dat je bij een aantal logo's daarin de mens hebt gestopt, iets wat binnen ons bedrijf een belangrijke waarde is/wordt. Van de varianten die je hebt gemaakt spreekt de vierde (grijs/paars) mij het meeste aan. Niet zozeer vanwege de kleur overigens. Maar het zal niet het logo zijn waar we mee aan de slag gaan, omdat we toch meer nog de eigenheid van ons bedrijf in ons logo terug willen zien.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-