Geen commentaar
Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2013
Datum einde: 14-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Marcel,
Bijgaand een opzet van de huisstijl.
Groeten,
Stefan Nijkrake
Imagon
Wat leuk, lijkt mij de winnaar! :)
Wie de winnaar is bepaalt de eigenaar van deze wedstrijd gelukkig. Ik vind het een leuke stijl die je hebt gekozen. Het logo, de enveloppe en het briefpapier kan ik zeker waarderen, maar de kaartjes zelf vind ik weinig aan, eerlijk gezegd. In de opdracht heb ik aangegeven dat ik iets leuks wil (laten) doen met de visitekaartjes, maar deze zijn niet echt spannend. Kun je daar nog eens naar kijken?

Geen commentaar
Wat een leuk en verrassend logo zo vlak voor de afsluiting. Zou je dit logo kunnen uitwerken voor ons op een voorbeeld visitekaartje met bijbehorende huisstijl. Ik ben zeer positief verrast!