Geen commentaar
Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2013
Datum einde: 14-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een gewijzigde kleurstelling alleen heeft geen invloed op de bruikbaarheid van dit logo voor Keurmijnwoning.nl. Niettemin dank voor je inspanning!

Geen commentaar
Nee, dit is 'm niet. Hij is mij te eenvoudig, je ziet er te weinig de hand van een creatieve inspanning (en uitspatting) in. Hoewel ik me kan voorstellen dat het voor een ander bedrijf wellicht wel als logo kan dienen, spreekt hieruit niet onze visie.