Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl

Datum start: 31-01-2013

Datum einde: 14-02-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
InkGraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Gezocht: een logo en huisstijl (m.n. visitekaartjes) voor challenger op het gebied van bouwkeuringen.

Bedrijfsomschrijving


Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:

• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid

Doelgroep


Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.

Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo

Designer: Kijk Kijk
logo_huisstijl-kijk-y3NbpsDg

Geen commentaar

Morloff | Marcel van LangenMorloff | Marcel van Langen

Een gewijzigde kleurstelling alleen heeft geen invloed op de bruikbaarheid van dit logo voor Keurmijnwoning.nl. Niettemin dank voor je inspanning!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kijk-xR3t1zpg

Geen commentaar

Morloff | Marcel van LangenMorloff | Marcel van Langen

Nee, dit is 'm niet. Hij is mij te eenvoudig, je ziet er te weinig de hand van een creatieve inspanning (en uitspatting) in. Hoewel ik me kan voorstellen dat het voor een ander bedrijf wellicht wel als logo kan dienen, spreekt hieruit niet onze visie.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.