Bedankt voor uw reactie! Bijgevoegd het aangepaste logo verwerkt in een huisstijl. Ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2013
Datum einde: 14-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hai Sandra, dank je wel voor de aanpassingen. Ik zie dat je goed met de opmerkingen aan de slag bent geweest. Dit is zeker een voorstel die we gaan meenemen in onze uiteindelijke besluitvorming, dank je wel!
Ik ben heel erg benieuwd! Als je nog iets wilt zien hoor ik het graag!
Groetjes Sandra

Beste mevrouw, meneer,
Bijgevoegd mijn eerste ontwerp voor uw nieuwe logo. Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groetjes Sandra
Hai Sandra. Ik zie wel potentie. De kleur is lekker spannend en anders. Ik weet niet zeker of we voor een payoff gaan, en ik vind de mate van detaillering in het icoontje wat te groot (de schoorsteen, de kleurverschillen in het roze). Dat soort details verlies je al vrij snel als je iets afstand neemt van het logo, en dat is jammer. Dan wellicht beter nog verder stileren. Maar ik zie wel iets, benieuwd hoe je dat (met aanpassingen) voor je ziet op bijv. visitekaartjes of een brief. Ben benieuwd!