Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 31-01-2013 11:28
- Datum einde : 14-02-2013 11:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 47
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:
• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid
Doelgroep:
Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.
Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo
Creator
-
-
Toelichting van de designer Creator:
Update van eerder werk.
mvrgr Ted -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Ik kan het glimmetje eroverheen wel waarderen, evenals de meer verticaal georienteerde opzet. Om de O te vervangen door het icoontje, spreekt mij minder aan. Ik ga deze even laten bezinken, dank je wel!
-
Creator zegt
Hartelijk dank! Ik hoor het graag van u. Mvrgr Ted
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Creator:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Ik ben zeer benieuwd naar uw reactie.
mvrgr Ted -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Hai Ted. Deze lijkt wel behoorlijk op de inzending van InkGraphics! Met dien verstande dat er wat nuance verschillen zijn. Het labeltje eraan kan ik overigens wel waarderen, hoewel de vorm als geheel een beetje onduidelijk is. Ik mis wel dat kleine beetje extra. Ook nu weer is het een icoon met een langwerpig geplaatste bedrijfsnaam. Ook hier is gekozen voor groen met blauw. Ik heb echt het idee dat er meer uit ons logo te halen is. Ik vind het concept van de semi-transparante visitekaartjes leuk, maar het mist nog de praktische aspecten. Zo zul je natuurlijk altijd wel contactgegevens op visitekaartjes willen drukken.
-
Creator zegt
Dank voor uw uitgebreide reactie en de waardering. Ben het niet met u eens dat dit logo op die van inkgraphics zou lijken... Enige overeenkomst is volgens mij de kleur. Indien u wenst kan ik eea uitwerken in een huisstijl.
Mvrgr Ted -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Of een logo op een ander lijkt, is natuurlijk altijd subjectief, helemaal mee eens. Ik denk niet dat het nu al goed zou zijn om het uit te werken in een huisstijl. Ik zou graag willen dat je op basis van de opmerkingen een aangepast logo ontwerp maakt, maar ik weet natuurlijk niet of ik dat van je mag vragen ;-))
-
Creator zegt
Uiteraard mag dat! :-) ik kom er snel op terug. Bedankt voor uw reactie.
Gr. Ted -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-