Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 31-01-2013 11:28
- Datum einde : 14-02-2013 11:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 47
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Keurmijnwoning.nl gaat vanaf 1 april 2013 officieel van start en is opgericht door 3 ervaren ondernemers. Keurmijnwoning.nl wordt een spraakmakende, frisse en eigenwijze organisatie die bouwkeuringen verzorgt in heel Nederland. Bij Keurmijnwoning.nl staat Social Return centraal. Keurmijnwoning.nl is een challenger in een gevestigde markt die de kritische klant laat zien dat het ook anders kan. Transparant, snel, sociaal en met kwaliteit hoog in het vaandel. Keurmijnwoning.nl zet in op:
• Keuringen tegen een vaste en redelijke prijs
• Vaste kwaliteit door standaardisatie en expertise
• Ervaren en hooggekwalificeerde herintreders als keurders
• Een eerlijke, transparante en persoonlijke aanpak
• Een volledige dekking voor aansprakelijkheid
Doelgroep:
Consumenten: het benaderen van consumenten vindt vooral online plaats. De website speelt hierin een belangrijke rol.
Organisaties: hierbij moet primair worden gedacht aan individuele makelaars, makelaarsverenigingen, coöperaties en vastgoedbeheerders.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
• Frisse kleuren, maar wel zakelijk
• Niet al teveel frutsels en tierelantijnen
• Goede afspiegeling van ons bedrijf
• Niet te stoffig, we zijn een challenger!
• Visitekaartje moet opvallen (bijv. afgeronde hoeken, verschillende kleuren o.i.d.)
• Visitekaartje wordt tweezijdig bedrukt
• Achterzijde visitekaartje wordt closeup van logo
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Misschien is dit een richting?
Mvg Mark -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Ik zie hier niet zoveel in, eerlijk gezegd. Ik vind het niet mooi, zo'n grote rode klomp boven het logo. Ik krijg er heel erg een jaren 90 gevoel van. De gradient, het randje, de uitsnede, het gifgroene vinkje. Terwijl ik nu juist het challenger gevoel wil krijgen van het logo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark -
Morloff | Marcel van Langen zegt :
Hai Mark. Om het maar kort te zeggen: dit is hem niet. Ik vind persoonlijk de kleuren niet mooi, het cursieve, het lettertype niet en ook het icoon spreekt mij niet aan. Te 3D, te blokkerig, teveel losse elementen, te veel gedoe. Ik waardeer wat je in het icoon hebt proberen te zeggen, maar het is nu zo direct, zo weinig tot de verbeelding sprekend. Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg, maar deze zal het niet worden.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-