FunnelFactory Logo & Huisstijl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Jaap van Leeuwen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 23-11-2012 12:44
- Datum einde : 30-11-2012 12:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 102
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
-innovatief
-betrouwbaar
-resultaat gericht
Bedrijfsomschrijving:
FunnelFactory ondersteunt bedrijven in het vinden van hot leads en in het scoren van nieuwe orders.
Dit doen wij door het optimaliseren van:
-processen -> analyseren en verbeteren
-mensen -> trainen en begeleiden
-systemen -> implementeren en onderhouden van software voor CRM en Marketing.
Automation
Onze pay-off is: hot leads & new business in a digital world!
'Hot leads' betreft de Marketing Funnel (suspect naar hot lead)
'New Business' betreft de Sales Funnel (hot lead naar deal)
Doelgroep:
Bedrijven in het MKB
Kleuren, favoriete logo's, must haves
2 kleuren
zelfde uitstraling op Internet en print
Kleuren voldoen aan ontwerp kenmerken
Funnelvoorbeelden: type in Google afbeeldingen 'Salesfunnel'
De naam FunnelFactory moet terugkomen in logo; zoals bij DELL, IBM, Samsung, Martini, Levi's, etc.
Het bijgevoegde logo is voorbeeld van onze eigen creativiteit
Lau®a
-
-
Toelichting van de designer Lau®a:
Beste Jaap,
Dat zag ik al aankomen. Ik heb dan ook een zakelijke versie achter de hand gehouden waarin de kracht van eenvoud duidelijk wordt. Wellicht is deze meer in smaak. Kijk ook eens naar wat kleuren, bijvoorbeeld rood, kunnen doen met de uitstraling.
Overigens zijn uw reacties/posts erg interessant en prettig!
Bedankt daarvoor.
Ik hoor weer graag van u.
Groeten,
Laura -
Jaap van Leeuwen zegt :
Beste Laura, komt inderdaad al meer in de buurt. Dank je voor je kleuren tip.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Lau®a:
Een creatief en gedurfd logo.
Dankzij de goed werkende en slimme organisatie FunnelFactory 'druipen' (als vanzelfsprekend) de hot leads en nieuwe orders voor de klant uit de tunnel/trechter.
Het logo straalt energie en resultaat uit.
En innovatief is het zeker. Net als de organisatie?
Ik kijk uit naar uw reactie!
Grt,
Laura -
Jaap van Leeuwen zegt :
Creatief zeker. Uitstraling niet zskelijk genoeg
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-