Beste Jaap,
Dat zag ik al aankomen. Ik heb dan ook een zakelijke versie achter de hand gehouden waarin de kracht van eenvoud duidelijk wordt. Wellicht is deze meer in smaak. Kijk ook eens naar wat kleuren, bijvoorbeeld rood, kunnen doen met de uitstraling.
Overigens zijn uw reacties/posts erg interessant en prettig!
Bedankt daarvoor.
Ik hoor weer graag van u.
Groeten,
Laura
FunnelFactory Logo & Huisstijl
- Wedstrijd van: Jaap van Leeuwen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 23-11-2012
Datum einde: 30-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Laura, komt inderdaad al meer in de buurt. Dank je voor je kleuren tip.

Een creatief en gedurfd logo.
Dankzij de goed werkende en slimme organisatie FunnelFactory 'druipen' (als vanzelfsprekend) de hot leads en nieuwe orders voor de klant uit de tunnel/trechter.
Het logo straalt energie en resultaat uit.
En innovatief is het zeker. Net als de organisatie?
Ik kijk uit naar uw reactie!
Grt,
Laura
Creatief zeker. Uitstraling niet zskelijk genoeg