FunnelFactory Logo & Huisstijl

Datum start: 23-11-2012

Datum einde: 30-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Mooiniet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp kenmerken:
-innovatief
-betrouwbaar
-resultaat gericht

Bedrijfsomschrijving


FunnelFactory ondersteunt bedrijven in het vinden van hot leads en in het scoren van nieuwe orders.

Dit doen wij door het optimaliseren van:
-processen -> analyseren en verbeteren
-mensen -> trainen en begeleiden
-systemen -> implementeren en onderhouden van software voor CRM en Marketing.
Automation

Onze pay-off is: hot leads & new business in a digital world!
'Hot leads' betreft de Marketing Funnel (suspect naar hot lead)
'New Business' betreft de Sales Funnel (hot lead naar deal)

Doelgroep


Bedrijven in het MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves


2 kleuren
zelfde uitstraling op Internet en print
Kleuren voldoen aan ontwerp kenmerken
Funnelvoorbeelden: type in Google afbeeldingen 'Salesfunnel'
De naam FunnelFactory moet terugkomen in logo; zoals bij DELL, IBM, Samsung, Martini, Levi's, etc.

Het bijgevoegde logo is voorbeeld van onze eigen creativiteit

Designer: Lau®a Lau®a
logo_huisstijl-laua-YE179E6C

Lau®aLau®a

Beste Jaap,

Dat zag ik al aankomen. Ik heb dan ook een zakelijke versie achter de hand gehouden waarin de kracht van eenvoud duidelijk wordt. Wellicht is deze meer in smaak. Kijk ook eens naar wat kleuren, bijvoorbeeld rood, kunnen doen met de uitstraling.

Overigens zijn uw reacties/posts erg interessant en prettig!

Bedankt daarvoor.
Ik hoor weer graag van u.

Groeten,
Laura

Jaap van LeeuwenJaap van Leeuwen

Beste Laura, komt inderdaad al meer in de buurt. Dank je voor je kleuren tip.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-laua-QO4SF65g

Lau®aLau®a

Een creatief en gedurfd logo.

Dankzij de goed werkende en slimme organisatie FunnelFactory 'druipen' (als vanzelfsprekend) de hot leads en nieuwe orders voor de klant uit de tunnel/trechter.

Het logo straalt energie en resultaat uit.

En innovatief is het zeker. Net als de organisatie?

Ik kijk uit naar uw reactie!

Grt,
Laura

Jaap van LeeuwenJaap van Leeuwen

Creatief zeker. Uitstraling niet zskelijk genoeg

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.