FunnelFactory Logo & Huisstijl
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Jaap van Leeuwen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 23-11-2012 12:44
- Datum einde : 30-11-2012 12:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 102
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
-innovatief
-betrouwbaar
-resultaat gericht
Bedrijfsomschrijving:
FunnelFactory ondersteunt bedrijven in het vinden van hot leads en in het scoren van nieuwe orders.
Dit doen wij door het optimaliseren van:
-processen -> analyseren en verbeteren
-mensen -> trainen en begeleiden
-systemen -> implementeren en onderhouden van software voor CRM en Marketing.
Automation
Onze pay-off is: hot leads & new business in a digital world!
'Hot leads' betreft de Marketing Funnel (suspect naar hot lead)
'New Business' betreft de Sales Funnel (hot lead naar deal)
Doelgroep:
Bedrijven in het MKB
Kleuren, favoriete logo's, must haves
2 kleuren
zelfde uitstraling op Internet en print
Kleuren voldoen aan ontwerp kenmerken
Funnelvoorbeelden: type in Google afbeeldingen 'Salesfunnel'
De naam FunnelFactory moet terugkomen in logo; zoals bij DELL, IBM, Samsung, Martini, Levi's, etc.
Het bijgevoegde logo is voorbeeld van onze eigen creativiteit
kc designing
-
-
Toelichting van de designer kc designing:
Hierbij ons voorstel voor uw logo.
Een goed uitgewerkt out of the box idee met een toepasselijk beeldmerk verwerkt in het logo.
Wij zullen de huisstijl uitwerken wanneer het logo hier klaar voor is.
Wij horen graag van u!
Mvg,
GraphicRaven -
Jaap van Leeuwen zegt :
uit het logo haal je zo niet direct wat we doen. Insteek is wel creatief
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-