Geen commentaar
Gedreven, creatief echtpaar zoekt: een inspirerende huisstijl voor ons nieuwe, nog te starten bedrijf: Labyrint-Flevoland
- Wedstrijd van: Frans Meijer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-10-2014
Datum einde: 16-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
mooi ontwerp. Kun je de bassleutel nog speelser maken? Nog meer in verbinding met de beweging van de kringen? Bovenste ontwerp druppels combineren combineren met de bassleutel in oranje tint..? De letters van Labyrint Flevoland iets groter en in steviger oranje. Nu teveel aandacht op de ondertitel.(suggestie: klank en stem in lichte grijstint?
Kun je ook een ontwerp in de kleuren: oranje-rood-grijstinten maken?

Geen commentaar
mooi ontwerp. Kun je nog meer diepte creeren.
En KLANK STEM kleiner tov Labyrint Flevoland. En kun je de letterkleuromdraaien
experimenteer ook svp even met herfstkleur in het logo. En kun je de druppels over laten gaan in de bassleutel van de muzieknotatie? De bassleutel staat voor grondtoon. Voor ons heel sprekend.