Beste opdrachtgever,
Graag presenteer ik u mijn voorstel voor het nieuwe logo van uw school. Uitgangspunt is een krachtig, herkenbaar beeldmerk gevormd door de letter G. In uw school staat het kind centraal. De diversiteit en 'kleurigheid' van de leerlingen heb ik verbeeld d.m.v. het mensfiguur. De grote cirkel symboliseert tevens de geborgenheid en betrokkenheid van school en ouders. Hierin is de beschermende omarming van de volwassenen te zien.
Ik hoop dat het ontwerp u aanspreekt en hoor graag of u hiermee verder wilt gaan.
Hartelijke groet, J. Bolland
Gerardusschool logo & huisstijl
- Wedstrijd van: Gerardusschool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-01-2013
Datum einde: 06-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor jouw inzending. Het geheel is niet wat we zoeken. De kleuren kunnen frisser en het oogt iets te kolossaal. We zien graag een beter uitgewerkt of nieuw ontwerp tegemoet!