Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Een korte uitleg.
Ik heb gekozen voor de wortels van een boom ipv de boom zelf...
De school biedt kinderen de wortel (basis) voor het ontwikkelen van creativiteit, dat ontplooien van de kinderen heb ik vertaald naar een in de lucht schietende wortel. Dit levert een surreeel beeld op, dat op zich al tot denken aanzet, en dus de creativiteit weer stimuleert.
Ik kijk uit naar uw reactie
mvrgr Ted
Gerardusschool logo & huisstijl
- Wedstrijd van: Gerardusschool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-01-2013
Datum einde: 06-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

