Een Mock-up van het ontwerp.
GEVRAAGD: nieuw LOGO & HUISSTIJL voor projectontwikkelaar
- Wedstrijd van: kristoff
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-09-2016
Datum einde: 22-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij mijn voorstel. Het ontwerp is gebaseerd op het verdelen van kavels alsmede de communicatie die daarmee gepaard gaat. Als 2e heb ik me laten inspireren door de Victory Boogie Woogie van Piet Mondriaan. Deze wist als geen ander de beweging van een stad en het leven hiervan te minimaliseren. Ik heb nu voor 1 kleur gekozen maar heb ook geëxperimenteert met meerdere kleuren. Het leek me verstandig eerst uw reactie af te wachten :-)