Gezocht: een smoel ( en een visitekaartje) voor een personal coach en trainer

Datum start: 19-12-2014

Datum einde: 07-01-2015

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
djaya

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Omschrijving: Mijn bedrijf heet "vijftientwaalf"en mijn core business is persoonlijke coaching, training en loopbaanadvies. Ontwikkeling en keuzes maken zijn centrale thema's. De naam heb ik om de volgend reden gekozen: het is mijn geboortedag. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen op zijn geboortedag aan een missie begint. Bij het ontdekken en uitvoeren van die missie kom je uitdagingen, obstakels, vragen tegen waarbij je hulp nodig hebt om verder te kunnen. De vragen kunnen persoonlijk of werkgerelateerd zijn. Mijn missie is mijn kunst van het vragen stellen inzetten voor de bewustwording en van het hebben van een keuze.Vanuit deze missie ben ik een onderdeel van de missie van de ander en zo dienstbaar aan een groter geheel. Ik maak gebruik van NLP en Insights profielen.

Het logo wat ik zoek associeert met: ontwikkeling, doelgericht, reflectie. Ik wil het gaan gebruiken op mijn website en als ijsbreker voor een gesprek.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Doelgroep:particulieren en werknemers, vanaf middelbaar niveau

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Eenvoud en krachtig. ik houd van groen, er mag 'beweging 'in het logo zitten

Designer: Brandbrains Brandbrains
logo_huisstijl-brandbrains-gc4NtCdc

Geen commentaar

Mark DrubeMark Drube

Goedemiddag Brandbrains,
dank voor jouw input.
Mijn eerste reactie: sterk in eenvoud. Ik mis echter aantrekkingskracht van het beeld.Het geeft niet weer wat ik in mijn werk belangrijk vind.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-brandbrains-fzkf5KFc

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.