Dag Sandra,
Ik heb met dit logo een krachtige organisatie willen verbeelden. Ik heb 'wel' als onderkastletter neergezet omdat dat voor meer dynamiek zorgt.
• De letter 'e' geeft het veranderproces (verbetering) weer
• Proces begint smal maar gaandeweg worden waardes (verschillende > lijntjes) toegevoegd waardoor het resultaat steeds groter/beter/sterker wordt
• In het hart ontstaat vanzelf de glans omdat daar alles samenkomt.
De kleur paars vanwege de vrouwelijke inbreng, het zilvergrijs vanwege de zakelijke kant.
Het logo is minimalistisch van opzet en duidelijk herkenbaar. Het kan zowel op een lichte als donkere achtergond worden geplaatst.
Graag feedback om eventueel verder te kunnen ontwikkelen.
Groet, Wim
Gezocht: flashy huisstijl en logo voor nieuw consultancy bedrijf: WEL
- Wedstrijd van: sandravanrijswijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-06-2014
Datum einde: 16-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

