Beste Marente,
hierbij een voorbeeld voor de eventuele huisstijl. Met dit logo kan je vele verschillende kanten op. Ik heb hierbij gekozen voor een lichtere natuurlijke achtergrond. Waarbij stijgerhout erin terug komt. Maar hout is net als een mensen huid, je ziet het leven erin. Dit ook in gedachte genomen voor deze keuze, omdat het om een salon voor huidverbetering gaat. Bij deze uitstraling komen zeker de kenmerken die Puuur moet uitstralen naar buiten. Nature, basic, personal en chic.
Marente, wanneer je een andere stijl in gedachte hebt hoor ik het graag en hoop ik iets neer te kunnen zetten wat je graag terug wilt zien in je bedrijf.
Gezocht; Logo en huisstijl voor het goede doel (Bikkel: Bart de Graaff Foundation)
- Wedstrijd van: Jantien Eradus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2011
Datum einde: 16-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Erg leuk, vooral omdat er gewerkt wordt met steigerhout. Komt mooi terug in de salon dus mooie samenhang.

Geen commentaar
Natuurlijk is het mogelijk om het aan te passen,
bij deze, andere correcties kunt u altijd doorgeven.
Is het al mogelijk dat ik met dit logo een opzetje maak voor de verdere huisstijl?

Geen commentaar
Erg mooi, een echt puur logo. Is het mogelijk \'schoonheid\' te veranderen in \'salon voor huidverbetering\'?