Geen commentaar
Gezocht: spannend logo & huisstijl voor 'De Bolderboks'
- Wedstrijd van: MichelleH
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-09-2014
Datum einde: 02-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Stephan,
Mooie verbetering! De nieuwe kleuren vinden we erg leuk (leuk dat je met andere suggesties komt dan zwart/rood). Ook vinden we het nu meer één geheel.
Groetjes, Michelle

Geen commentaar
Hey Michelle,
Bedankt voor de feedback. Ik heb het logo inmiddels aangepast.
Ik heb niet voor de kleurencombinatie rood/zwart gekozen omdat het gelijk wat bloederig overkomt.Ik heb het woordmerk nu iets meer bij het beeldmerk betrokken door het spook en de spin er in terug te laten komen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.
Met vriendelijke groet,
Stephan

Geen commentaar
Beste Michelle,
Bedankt voor de beoordeling. Mocht u bepaalde aanpassingen willen zien dan voer ik deze graag door.
Met vriendelijke groet,
Stephan
Beste Stephan,
Bedankt voor je leuke ontwerp! Zoals je ziet (4 sterren), zijn wij al best tevreden. Graag zouden we alleen het logo eens zien in andere kleuren (iets spannender?). Zoals je ziet hebben we het eerst ingezonden logo ook 4 sterren gegeven. Het spelen met de letters (en het creatieve, opvallende, speelse van de poppetjes in de letters) sprak ons hierin heel erg aan. Wat we bij jou juist heel sterk vonden was dat het logo heel breed is, het heeft alles wat wij willen gaan doen en beperkt ons niet één richting op. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Groetjes, Michelle