De kleurcombinaties kunnen naar wens worden gewijzigd. De kleur opd e website is een RGB kleur, deze is met CMYK niet na te maken. Alle drukwerk wordt in CMYK gedaan. Verstandiger is het om een kleur in het logo en de huisstijl te hebben die niet RGB is maar CMYK om kleurverschil tussen de verschillende communicatiemiddelen te voorkomen.
GEZOCHT: Tony\'s Daughter zoekt creatieveling die het aandurft om een logo/ huisstijl te ontwerpen voor een samenvoeging van Creativiteit en Life Coaching. Twee uitersten die samen moeten komen binne
- Wedstrijd van: Tony\'s Daughter Creativity & Life Coaching
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-03-2011
Datum einde: 08-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


erg mooi iets heel anders dan wat ik tot nu toe zag.
Wil je nog iets aangepast zien?
Dat kan natuurlijk altijd.
Ik dacht dat het een leuke referentie naar je vader is.