Bij deze opzet heb ik gekozen voor een zachtere kleur groen, welke ook gebruikt is in de vlinder...
Mvg.
Marco
GEZOCHT: Tony\'s Daughter zoekt creatieveling die het aandurft om een logo/ huisstijl te ontwerpen voor een samenvoeging van Creativiteit en Life Coaching. Twee uitersten die samen moeten komen binne
- Wedstrijd van: Tony\'s Daughter Creativity & Life Coaching
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-03-2011
Datum einde: 08-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij heb ik een inpressie gemaakt hoe een eventuele huisstijl eruit kan zien!
Mvg.
Marco
mooi maar groen ziet er wel erg hard uit zo en misschien de scheiding lijn verzachten

Hierbij heb ik gekozen voor 2 kleurstellingen groen!
Mvg.
Marco

Hierbij de aanpassingen in het eerdere ontwerp! Hoop dat de kleurstelling u aanspreekt!
Mvg.
Marco

Hierbij mijn inzending, Ik heb gekozen voor een strakke uitstraling met een vlinder als beeldmerk.
Mvg.
Marco
mooi maar kun je het laten zien met een andere kleur letter
en graag de tekst erbij \"Creativity & Live coaching\" in kleinere letters