Nog op de valreep een voorstel van mijn kant. De kleur kan uiteraard gewijzigd worden, maar het groen van de website zal uiteindelijk moeilijk te benaderen zijn in drukwerk. Vandaar een geheel nieuwe kleurkeuze.
Groet,
Martine
GEZOCHT: Tony\'s Daughter zoekt creatieveling die het aandurft om een logo/ huisstijl te ontwerpen voor een samenvoeging van Creativiteit en Life Coaching. Twee uitersten die samen moeten komen binne
- Wedstrijd van: Tony\'s Daughter Creativity & Life Coaching
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-03-2011
Datum einde: 08-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

