Gioia heeft alles alleen nu nog de uitstraling....

Datum start: 30-09-2012

Datum einde: 07-10-2012

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
IQBrands

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We hebben voor onze winkel behoefte aan LOGO, huisstijl zoals visitekaartjes, basis flyer, openingsposter, afbeelding logo op gevel en raam en een classy uitstraling

Bedrijfsomschrijving


Winkel voor dames accesoires( sieraden,tassen shawls, handschoenne etc.) in het midden-hogere segment. De winkel wordt fris en stijlvol ingericht met bestaande materialen.De winkel onderscheid zich door de breedte van het arsortiment en de uitstraling. Gioia betekende vreugde op zijn italiaans. We denken aan de volgende kleurstellingen :de muren krijtjeswit, een mooie azure groen blauwe kleur (genaamd Geestig van Gamma GN012-05) en achterin een muurgrootte foto van de Galaria in Milaan ( zwart wit), mogelijk willen we ook parfait gebruiken. De buitenkant is zwart en de vloer wordt antracietgrijs.

Doelgroep


De doelgroep is verzorgde vrouwen van 25 tot 55 met een goede baan die zich onderscheidend willen profileren.Die het belangrijk vinden om met de juiste assecoires hun stijl compleet te maken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Liliya Liliya
logo_huisstijl-liliya-XnRrc0Ke

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-liliya-VIQSFRYG

LiliyaLiliya

Hierbij mijn ontwerp.
Hoor graag van u, wat u ervan vind.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.