Goed in Food
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Goed in Food
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 425.00
- Datum start : 07-03-2011 14:03
- Datum einde : 18-03-2011 14:19
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 62
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Daarnaast moet er een huisstijl ontworpen worden voor visitekaartje, briefpapier, brochures en voor de te ontwikkelen site.
" Met smaak verteld" en " Toegevoegde waarde als belangrijkste ingredient" zijn de titels van mijn twee brochures waarvan er 1 al af is en waarvan er 1 in de maak is. Zie bijlage.
Bedrijfsomschrijving:
Goed in Food , een kleine zelfstandige BV van een gepassioneerde food liefhebber.
Toegevoegde waarde als belangrijkste ingrediënt in de wereld van eten, drinken en slapen.
Toegevoegde waarde in :
*Project / Interim management
*Concept ontwikkeling
*Merk positionering
*Evenement management
*Spreker en dagvoorzitter ( als faculty member aangesloten bij Speakers Academy )
Doelgroep:
Alle bedrijven in de wereld van eten, drinken en slapen.
Denk aan producenten als Coca Cola, Unilever, Nestle, Denk aan hotel ketens als Bilderberg, Eden hotel groep, Hampshire Hotels, denk aan cateraars als Maison van den Boer, Albron, O'seven, Sodexho. Denk aan retail/ warenhuis concerns als HEMA en Bijenkorf. Denk aan bedrijven die geinteresseerd zijn in ontwikkelingen op het gebied van Horeca, fastfood of fine-dining.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik ben niet op zoek naar een klassieke uitstraling, houd meer van strak en modern dan van tierelantijntjes.
Geen pasteltinten of hard fluorescerende kleuren. Kleuren moeten smaak hebben en niet detoneren met food in het algemeen.
Tim Molenaar
-
-
Toelichting van de designer Tim Molenaar:
Visitekaartjes waarin de stijlelementen helemaal terugkomen.
-
Goed in Food zegt :
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tim Molenaar:
Beste Andreas,
Mijn tweede concept is een stuk gedurfder maar naar mijn smaak wel zeer passend. Als je het logo kijkt zie je dat de verschillende kleurtjes in het logo in het bord gedraaid zijn en zo het beeldmerk vormen. Het is net alsof het bord gedraaid is om zo het "juiste" en nog betere beeld te krijgen. Dit is reflectie van de activiteiten van Goed in Food. Andere mensen leren hoe je het bord net een draai kan geven zodat het nog beter staat, maar tevens laat het ook zo de eigen talenten zien aan grotere bedrijven.
Het logo is zakelijk doch creatief. Het is bovendien perfect creatief te gebruiken in verdere ontwerpen zoals de brochure, website en visitekaartjes omdat de stijlelementen (de strepen en kleuren) hierin makkelijk terug te brengen zijn.
Ik hoop dat dit ontwerp ook u aanspreekt.
mvg,
Tim Molenaar -
Goed in Food zegt :
Dit oogt een stuk beter, harder van kleur maar dan ook wel weer wat druk.
Commentaar op het bestek blijft bestaan dus nog niet de winnaar.
Thx
Andreas -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tim Molenaar:
Beste Andreas,
Hierbij mijn eerste ontwerp. -
Goed in Food zegt :
Beste Tim,
Bedankt voor je inzendingen. Ben helaas niet zo van het bestekje en deze kleur combinatie is wat flets.
Ga niet voor dit ontwerp kiezen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-