Goed in Food

Datum start: 07-03-2011

Datum einde: 18-03-2011

Totaal budget: € 425.00
Nieuwste inzending
Book cover
B-Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat ik graag ontworpen wil zien is een strak, helder en smaakvol logo wat goed past bij de naam Goed in Food.
Daarnaast moet er een huisstijl ontworpen worden voor visitekaartje, briefpapier, brochures en voor de te ontwikkelen site.
" Met smaak verteld" en " Toegevoegde waarde als belangrijkste ingredient" zijn de titels van mijn twee brochures waarvan er 1 al af is en waarvan er 1 in de maak is. Zie bijlage.

Bedrijfsomschrijving


Goed in Food , een kleine zelfstandige BV van een gepassioneerde food liefhebber.
Toegevoegde waarde als belangrijkste ingrediënt in de wereld van eten, drinken en slapen.
Toegevoegde waarde in :
*Project / Interim management
*Concept ontwikkeling
*Merk positionering
*Evenement management
*Spreker en dagvoorzitter ( als faculty member aangesloten bij Speakers Academy )

Doelgroep


Alle bedrijven in de wereld van eten, drinken en slapen.
Denk aan producenten als Coca Cola, Unilever, Nestle, Denk aan hotel ketens als Bilderberg, Eden hotel groep, Hampshire Hotels, denk aan cateraars als Maison van den Boer, Albron, O'seven, Sodexho. Denk aan retail/ warenhuis concerns als HEMA en Bijenkorf. Denk aan bedrijven die geinteresseerd zijn in ontwikkelingen op het gebied van Horeca, fastfood of fine-dining.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik ben niet op zoek naar een klassieke uitstraling, houd meer van strak en modern dan van tierelantijntjes.
Geen pasteltinten of hard fluorescerende kleuren. Kleuren moeten smaak hebben en niet detoneren met food in het algemeen.

Designer: Tim Molenaar Tim Molenaar
logo_huisstijl-tim-molenaar-5WEYtCi0

Tim MolenaarTim Molenaar

Visitekaartjes waarin de stijlelementen helemaal terugkomen.

Goed in FoodGoed in Food

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tim-molenaar-GDNd4VFo

Tim MolenaarTim Molenaar

Beste Andreas,

Mijn tweede concept is een stuk gedurfder maar naar mijn smaak wel zeer passend. Als je het logo kijkt zie je dat de verschillende kleurtjes in het logo in het bord gedraaid zijn en zo het beeldmerk vormen. Het is net alsof het bord gedraaid is om zo het \"juiste\" en nog betere beeld te krijgen. Dit is reflectie van de activiteiten van Goed in Food. Andere mensen leren hoe je het bord net een draai kan geven zodat het nog beter staat, maar tevens laat het ook zo de eigen talenten zien aan grotere bedrijven.

Het logo is zakelijk doch creatief. Het is bovendien perfect creatief te gebruiken in verdere ontwerpen zoals de brochure, website en visitekaartjes omdat de stijlelementen (de strepen en kleuren) hierin makkelijk terug te brengen zijn.

Ik hoop dat dit ontwerp ook u aanspreekt.

mvg,

Tim Molenaar

Goed in FoodGoed in Food

Dit oogt een stuk beter, harder van kleur maar dan ook wel weer wat druk.
Commentaar op het bestek blijft bestaan dus nog niet de winnaar.

Thx
Andreas

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tim-molenaar-a1lmc2eO

Tim MolenaarTim Molenaar

Beste Andreas,

Hierbij mijn eerste ontwerp.

Goed in FoodGoed in Food

Beste Tim,

Bedankt voor je inzendingen. Ben helaas niet zo van het bestekje en deze kleur combinatie is wat flets.

Ga niet voor dit ontwerp kiezen

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.