Goed in Food

Datum start: 07-03-2011

Datum einde: 18-03-2011

Totaal budget: € 425.00
Nieuwste inzending
Book cover
B-Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat ik graag ontworpen wil zien is een strak, helder en smaakvol logo wat goed past bij de naam Goed in Food.
Daarnaast moet er een huisstijl ontworpen worden voor visitekaartje, briefpapier, brochures en voor de te ontwikkelen site.
" Met smaak verteld" en " Toegevoegde waarde als belangrijkste ingredient" zijn de titels van mijn twee brochures waarvan er 1 al af is en waarvan er 1 in de maak is. Zie bijlage.

Bedrijfsomschrijving


Goed in Food , een kleine zelfstandige BV van een gepassioneerde food liefhebber.
Toegevoegde waarde als belangrijkste ingrediënt in de wereld van eten, drinken en slapen.
Toegevoegde waarde in :
*Project / Interim management
*Concept ontwikkeling
*Merk positionering
*Evenement management
*Spreker en dagvoorzitter ( als faculty member aangesloten bij Speakers Academy )

Doelgroep


Alle bedrijven in de wereld van eten, drinken en slapen.
Denk aan producenten als Coca Cola, Unilever, Nestle, Denk aan hotel ketens als Bilderberg, Eden hotel groep, Hampshire Hotels, denk aan cateraars als Maison van den Boer, Albron, O'seven, Sodexho. Denk aan retail/ warenhuis concerns als HEMA en Bijenkorf. Denk aan bedrijven die geinteresseerd zijn in ontwikkelingen op het gebied van Horeca, fastfood of fine-dining.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik ben niet op zoek naar een klassieke uitstraling, houd meer van strak en modern dan van tierelantijntjes.
Geen pasteltinten of hard fluorescerende kleuren. Kleuren moeten smaak hebben en niet detoneren met food in het algemeen.

Designer: dlman dlman
logo_huisstijl-dlman-ICi05Dd2

dlmandlman

Geachte,

Hier mijn inzending voor Goed in Food. Het logo is gekoppeld aan de tekst \"met smaak verteld\" in de heerlijk, smakelijk appel zijn in de beten van de appel de 2 contouren te zien van 2 mensen die samen praten.
Dit is een knipoog naar de zin \"met smaak verteld\".

Het logo heeft frisse kleuren, ziet er smakelijk uit en dit brengt de gebruiker meteen in de gewenste toestand. De gebruiker weet met wat voor bedrijf het te maken heeft.
Daarnaast is het logo professioneel ontworpen en volledig vector, wat indhoudt dat u het logo kunt vergroten en verkleinen zoveel u wilt, maar de kwaliteit blijft.

Ik heb al ideeen voor verdere uitwerkingen maar zie graag eerst een reactie tegemoet. Op dit logo heerst uiteraard Auteursrecht, en is het Copyrighted 2011.

Ik hoop snel een reactie te mogen ontvangen,

MEt vriendelijke groet,

Dlman

Goed in FoodGoed in Food

Beste Diman,

Bedankt voor je inzending. Alhoewel je inzending origineel is en fris oogt wil ik mezelf toch niet associëren met een afgekloven appel. Ik hoop dat je dat begrijpt.

Groet Andreas

studioZstudioZ

:-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.